اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرلشکر سلامی: ملت ایران خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اهدای هزار و 313 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی، گفت: تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

سرلشکر سلامی: ملت ایران خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آیین اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس اظهار داشت: تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.  

وی ضمن بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردم پایه است، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است، در همین راستا مردم ولایت مدار ما همواره در مسیر ولایت بوده اند. 

فرمانده کل سپاه، روحیه بسیجی را «راز ایستادگی و رمز عبور ملت از بحران‌ها» عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب مانده در بحران ها تبدیل کنند اما ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته اند معادلات دشمنان را نقشه بر آب کرده و خواب های پریشان دشمن را باطل کنند.  

سرلشکر سلامی افزود: به فضل و رحمت الهی، قلب ملت ایران با مهربانی و عطوفت پیوند خورده است و مردم ما در انجام کارهای نیک سرعت گرفته و بر یکدیگر پیشی می گیرند به همین دلیل است که مردم در تعامل و همکاری براساس تقوا با هم زندگی می کنند.  

به گفته وی، انفاق، جلوه ای از وجود تقوا در انسان است و ما به این نتیجه رسیده ایم که ما در مقابل با معیشت نیازمندان مسئولیت داریم و این وظیفه خطیر را رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی دوش ما گذاشته است.  

وی تصریح کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

وی از بسیجیان، سپاه امام سجاد «ع» هرمزگان، سردار حزنی دیبر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان ذی ربط جهت اقدامات ارزشمند در راه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر و قدردانی کرد.  

سرلشکر سلامی در پایان به توزیع هزار و 313 سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند اشاره کرد و گفت: توزیع بیش از هزار، سری جهیزیه برای کمک نوعروسان نیازمند و سایر کمک های محرومیت زدایی از قبیل آبرسانی به مناطق محروم استان تا ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان و... همه این اقدامات در برای رضای خدا انجام شده است.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول