اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دستورالعمل برخورداری کارکنان شرکت‌های خلاق از مزایای تخصصی امریه سربازی اعلام شد

ستاد کل نیروهای مسلح دستور العمل بهره‌مندی کارکنان شرکت‌های خلاق از تسهیلات امریه سربازی را اعلام کرد.

دستورالعمل برخورداری کارکنان شرکت‌های خلاق از مزایای تخصصی امریه سربازی اعلام شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد کل نیروهای مسلح  با برخورداری کارکنان شرکت های خلاق از مزایای امریه سربازی موافقت و  دستورالعمل استفاده از خدمت کارکنان وظیفه در این شرکت ها را اعلام کرد.

بر این اساس مقرر شد در سال 1402-1403، تعداد 200 نفر از کارکنان شاغل در شرکت های خلاق به شرط احراز شرایط، از مزایای تخصصی امریه سربازی برخوردار شوند.

بر این اساس، شرکت خلاق باید از شرایطی همچون برخورداری از اظهارنامه مالیاتی، بهره مندی از حداقل 3نفر نیروی شاغل تمام وقت بر اساس آخرین فهرست بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی و بر مبنای آخرین گزارش صورت معاملات فصلی فروشی حداقل 100 میلیون ریال داشته باشد.

در طرف مقابل، سرباز باید فارغ التحصیل و دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری غیرپزشکی بوده و در 4ماه اخیر از سابقه بیمه تمام وقت در شرکت به کارگیرنده برخوردار باشد، حداقل 80 امتیاز از جدول فعالیت فناورانه را کسب کرده‌باشد و همچنین  موضوع فعالیت فرد در مدت زمان حضور در شرکت، باید در راستای کالا و خدمات خلاق یا دانش بنیان آن شرکت باشد.

گفتنی است با توجه به محدودیت ظرفیت ابلاغی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح، افراد بر اساس امتیاز کسب شده در هر دوره اعزام، رتبه بندی شده و افراد با بیشترین امتیاز به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد. در صورت اتمام ظرفیت در هر اعزام، افراد باید تقاضای جدید خود را در دوره بعدی ارسال کنند.

تایید اولیه افراد که توسط معاونت علمی بر اساس امتیازبندی صورت می‌گیرد، به منزله تایید نهایی افراد نیست و پس از بررسی پروپوزال (شرح فعالیت شخص در شرکت) توسط داور فنی، نتیجه نهایی مشخص و اطلاع رسانی می شود. 

متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق شیوه نامه، درخواست خود را تکمیل و به ایمیل دبیرخانه به نشانی ircreative@isti.ir یا در تمام پیام رسان ها به شماره 09198952773 ارسال کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول