اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف انبار دپوی سوخت قاچاق در گرمسار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی اطلاعاتی و غافلگیرانه، انبار دپوی سوخت قاچاق را در گرمسار کشف کردند.

کشف انبار دپوی سوخت قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد حاج‌پروانه، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات لازم پلیسی، مأموران این پلیس از وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک کارخانه متروکه مطلع شدند.

وی افزود: مأموران به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گرمسار به کارخانه موردنظر اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کارخانه در اجاره فردی با هویت معلوم بوده که از چهار مخزن آن برای نگهداری گازوئیل قاچاق استفاده کرده بود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی دقیق از کارخانه و مخازن موجود، پنج هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان گرمسار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار خبر داد.

حاج‌پروانه خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزو اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول