اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سهم 16 درصدی کودکان در تصادفات فوتی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم 16 درصدی کودکان یک تا 12 ساله در بین جانباختگان تصادفات برون شهری خبرداد.

سهم 16 درصدی کودکان در تصادفات فوتی

علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برابر تجزیه و تحلیل‌های انجام شده، مشخص شد در ۹ ماهه سال جاری، ۱۶ درصد از جانباختگان در تصادفات برون شهری را سنین بین یک تا ۱۲ سال به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: با وجود توصیه و آموزش‌ها به رانندگان و خصوصا والدین در خصوص استفاده از صندلی کودک، باز هم شاهد سهل انگاری برخی والدین در خصوص تهیه و نصب صندلی کودک در خودروها هستیم که این سهل انگاری‌ها در تصادفات و واژگونی‌ها باعث از دست دادن کودکان می‌شود.

مولوی ادامه داد: از دست دادن کودکان نه تنها برای پلیس بلکه برای کسانی که از این حوادث مطلع می‌شوند بسیار دردناک و برای خانواده آنها نیز غیر قابل جبران است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از والدین می‌خواهیم  که حتما نسبت به نصب صندلی کودک در خودروها برابر سن فرزند خود اقدام و از دوران کودکی این آموزش‌ها را برای آنها نهادینه کنند تا شاهد این چنین حوادث تلخی در راه‌ها نباشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول