اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست خانواده اسرای صهیونیست از آمریکا برای فشار به نتانیاهو

خانواده اسرای صهیونیست با درخواست از دولت آمریکا برای ارسال پیام محکمی به کابینه تل‌آویو، از واشنگتن خواستند که نتانیاهو را برای پذیرش توافق پایان جنگ و آزادی اسرا تحت فشار قرار دهد.

درخواست خانواده اسرای صهیونیست از آمریکا برای فشار به نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، باوجود ادعاهای کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تلاش تل‌آویو برای آزادی تمام اسرای صهیونیست در نوار غزه، خانواده این اسرا اما به عکس این موضوع را باور دارند.

خانواده اسرای صهیونیست بازداشت‌شده توسط حماس در نوار غزه، افشا کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای باقی ماندن در قدرت و ادامه دادن جنگ، هیچگونه توافق آتش‌بس را نمی‌پذیرد.

یکی از این افراد شامگاه چهارشنبه طی نشستی که سران مجلس سنای آمریکا با خانواده اسرای صهیونیست داشتند، گفت: «این بن‌بست در واقع تقصیر آمریکا یا قطر نیست. این بن‌بست بر گردن دولت نتانیاهو است».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، خانواده اسرای صهیونیست گفتند که چندین مرتبه درباره توافق‌های در دسترسی که می‌توانست باعث آزادی آنها از نوار غزه شود، گزارش‌هایی دریافت کرده‌اند اما همگی به‌خاطر نتانیاهو ملغی شدند.

یکی از این افراد توضیح داد: «وقتی نتانیاهو به افکار عمومی می‌گوید که قصد دارد گروگان‌ها را به خانه برگرداند، انفعال و بی‌عملی در این زمینه به ما نشان می‌دهد که او می‌خواهد جنگ ادامه پیدا کند در قدرت باقی بماند».

خانواده اسرای صهیونیست با درخواست از دولت آمریکا برای ارسال پیام محکمی به کابینه تل‌آویو، تاکید کردند: «ما می‌خواهیم که اسرائیل را تحت فشار قرار دهید تا توافق پایان جنگ را بپذیرد و گروگان‌ها به خانه برگردند. اگر بازگرداندن گروگان‌ها به خانه اولویت است، پس باید این جنگ متوقف بشود».

طبق این گزارش، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از پاسخ به این اظهارات خانواده‌های اسرای صهیونیست امتناع کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول