اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارائه ۷۹۳ خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه ۷۹۳ خدمت در حوزه مسکن شامل تعمیر، بهسازی، خرید، احداث، تکمیل و احداث فضاهای جانبی برای نیازمندان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

ارائه ۷۹۳ خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری انسان هاست که تأمین و یا پشتیبانی از نیازمندان برای داشتن این نعمت، یکی از فصل های خدمتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ خدمت به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که در میان این خدمات مسکن از گران ترین و پرهزینه ترین خدماتی است که به نیازمندان و محرومان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۲۹۵ فعالیت برای کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی برای مددجویان اجرا شده که برای این تعداد بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای ۲۰۹ فضای جانبی احداث شده بیش از یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان هزینه شده و طی این مدت ۱۴ واحد مسکونی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای نیازمندان خریداری شده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرفصل های خدمتی کمک به تعمیر مسکن مددجویی است که برای ۲۷۵ تعمیر بیش از چهار میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری برای کمک به تأمین مسکن نیازمندان و محرومان می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول