اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش پروازهای عتبات در فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به افزایش پروازهای عتبات در فرودگاه اصفهان گفت: مردم می‌توانند در تمامی روزهای هفته از طریق این فرودگاه به زیارت عتبات عالیات اعزام شوند.

افزایش پروازهای عتبات در فرودگاه اصفهان

ابوذر ضیایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از افزایش پروازهای عتبات در این فرودگاه خبر داد و اظهار داشت: در راستای رفاه حال زائران، شرکت هواپیمایی العراقیه با هماهنگی این اداره کل اقدام به برقرای پروازهای برنامه‌ای در مسیر نجف- اصفهان-نجف کرده است.

وی افزود: این پرواز با هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ به صورت برنامه‌ای روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته در ساعت ۱۱:۳۰ از نجف وارد فرودگاه اصفهان شده و در ساعت ۱۲:۳۰ فرودگاه شهید بهشتی را به مقصد نجف ترک می‌کند.

ضیایی خاطرنشان کرد: با برقراری پروازهای مذکور تعداد پروازهای رفت و برگشت فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در مسیر نجف اشرف، به ۲۰ پرواز در هفته افزایش یافته و مردم می‌توانند در تمامی روزهای هفته از طریق فرودگاه اصفهان به زیارت عتبات عالیات اعزام شوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول