اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

امام جمعه کرج: ایران از منافع مشروع خود حمایت می‌کند

امام جمعه کرج با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هدف قراردادن مواضع داعش و موساد گفت: ایران اسلامی تمایلی به افزایش تنش در منطقه ندارد اما از منافع مشروع خود حمایت می‌کند.

امام جمعه کرج: ایران از منافع مشروع خود حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه اگر کسی دچار تکبر باشد از اموری همچون محبت الهی محروم خواهد ماند، گفت: مستکبرین از محبت الهی محروم هستند که بدترین نوع محرومیت به شمار می‌رود.

امام جمعه کرج با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید، اضافه کرد: مستکبرین فاسق هستند و طبق آیات الهی فاسقین هدایت نخواهد شد چرا که مُهر بر قلب آن‌ها خورده شده است. این مهم به گروهی که از جهل و نادانی خطا می‌کنند تعلق نمی‌گیرد.

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: شخص مستکبر خودت را از هدایت الهی خارج می‌کند و ذلیل می‌شود همچون قوم یهود که میبینیم تا به امروز هم استقلال ندارند و منتظر هستند تا از صهیونیست‌ها کسب اجازه کنند تا چه کنند!

وی با تاکید بر اینکه مستکبر قابل اعتماد نیست چرا که بر پایه عهد خود پایبند نخواهند بود، ادامه داد: آن بیچارگان باید بدانند روزی که دیگر سودی برای مستکبرین نداشته باشند نابودی آن‌ها حتمی است.

امام جمعه کرج اضافه کرد: هرچه جنایت در عالم هستی اتفاق می‌افتد بر پایه نقض عهد از سوی جنایتگران و صهیونسیت‌ها است.

اقدام سپاه در مسیر نابودی مستکبرین بود

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هدف قراردادن مواضع داعش و موساد گفت: ایران اسلامی تمایلی به افزایش تنش در منطقه ندارد اما از منافع مشروع خود حمایت می‌کند.

حسینی همدانی در ادامه خطبه‌های خود با بیان اینکه انتقام از آمران و عاملان جنایات و اقدامات ددمنشان شروع شده است، افزود: این تروریست‌ها هیچ نقطه امنی در منطقه دیگر نخواهند داشت و این اقدامات تا نابودی آخرین نفر آنها ادامه دار خواهد بود.

وی مورد هدف قرار دادن تروریست ها را نشانه هماهنگی میان میدان و دیپلماسی دانست و بیان کرد: اقدامی که در شرق کشور در مبارزه با تروریست ها صورت گرفت به خاطر حفظ امنیت کشور بود و ۲ کشور ایران و پاکستان روابط دوستانه و برادرانه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری از سخنان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش و موساد، توانمندی مدیریت در میدان را نشان داد و از جنوب خوزستان مواضع تروریست ها را در ادلب سوریه نشانه رفت که این مهم بیانگر آن است که برای حفظ منافع ملت با کسی تعارف نداریم .

حسینی همدانی افزود: همچنین دلیل دیگری که از جنوب خوزستان و از فاصله دورتر به مواضع تروریست ها و موساد نشانه رفتیم این بود که صهیونیست ها و تروریست ها بدانند که در تیررس موشک های ما قرار داشته و اگر اراده کنیم که انتقام بگیریم از اسراییل جز ویرانه چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: اقدامی که فرزندان ملت ایران انجام دادند در واقع گوش مالی برای آینده بود.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به گذشت ۱۰۵ روز از مقاومت بی نظیر مردم غزه که تعداد زیادی از آنها شهید و مجروح شدند، گفت: با این وجود غزه روز به روز عزیزتر و دشمنان آن ذلیل تر می شوند همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛غزه قهرمان است و هر روز که می گذرد رژیم صهیونیستی به نابودی خود نزدیکتر می‌شود.

جبهه مقاومت راه تنفس را برای کودک کشان تنگ کرده است

حسینی همدانی با اشاره به اینکه اسراییل در چاهی که کنده روز به روز بیشتر غرق می شود، تصریح کرد: در این بین جبهه مقاومت نیز هر روز راه تنفس را برای این رژیم کودک کش تنگ تر کرده و حتی حامیانشان جز رجز خوانی کار دیگری نمی توانند بکنند.

وی با بیان اینکه صبح نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، به اقدام اخیر دادگاه لاهه علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این اقدام از آن جهت مهم است که می تواند کودک کشان را از نظر بین المللی تحت فشار قرار بدهد اما این را نیز باید بیان کرد که این ددمنشان به هیچ عنوان به قواعد و اصول بین المللی پایبند نیستند.

نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ترس فلسطینی ها آرامش نداشته و دایم در ترس به سر می برد و صهیونیست ها از این نیز ذلیل تر خواهند شد.

حسینی همدانی ادامه داد: در هر جایی که اسم نژاد پرستی، استکبار و کودک کشی به گوش می خورد نام صهیونیست ها به گوش می رسد؛ غاصبان قدس و حامیانشان هر جنایتی که در دنیا می شود را نادیده گرفته و به نفع خود بهره برداری می کنند و از سوی دیگر به هیچ پیمان بین المللی نیز پایبند نیستند.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول