اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«خوشنویسی» جایگاه والایی در جغرافیای پرافتخار هنر قزوین دارد

استاندار قزوین گفت: «خوشنویسی» یکی از برجستگی های جغرافیای پرافتخار هنر قزوین است که ظرف تعالی سایر هنرها به شمار می رود.

«خوشنویسی» جایگاه والایی در جغرافیای پرافتخار هنر قزوین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در آیین افتتاحیه هفتمین دو سالانه ملی خوشنویسی ایران که عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین شاهراه ارتباطی مخلوقات با خالق از طریق هنر بوده و این امر باعث شده تا از استان به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران یاد شود.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از نعت اصالت هنر برخوردار است و همین عامل مردم را در این دیار ثابت قدم نگه داشته تا به سوی تعالی و کمال حرکت کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تلاش می کنیم هنر را به نسل های بعدی انتقال دهیم، تصریح کرد: «خوشنویسی» یکی از برجستگی های جغرافیای پرافتخار هنر قزوین است که ظرف تعالی سایر هنرها به شمار می رود.

اعلایی میزبانی هفتمین دوسالانه خوشنویسی را یک افتخار بزرگ برای استان قزوین برشمرد و عنوان کرد: دوران هنر در دولت سیزدهم بسیار پرافتخار و مهم محسوب می شود و در این بین خوشنویسی از جایگاه والایی برخوردار است.

وی در پایان گفت: از مردم اقصی نقاط کشور دعوت می کنیم تا سفر به استان قزوین را در اولویت خود قرار دهند و از آثار باستانی پایتخت خوشنویسی کشور دیدن کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول