اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایگاه‌های جذب حامی ایتام در مراسم اعتکاف دایر می‌شود

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با اشاره به تلاش این نهاد برای حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش در مناسبت‌های مختلف گفت: در سه روز برگزار مراسم اعتکاف نیز کمیته امداد با برپایی پایگاه اقدام به جذب حامی برای ایتام زیر پوشش خواهد کرد.

پایگاه‌های جذب حامی ایتام در مراسم اعتکاف دایر می‌شود

روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: این نهاد در راستای ارائه خدمات بهتر به ایتام اقدام به بهره‌گیری از ظرفیت‌های حامیان می‌‎کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در همین راستا در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام‌های مربوط به حامی‌یابی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان‌هایی از قبیل مراسم اعتکاف، فاطمیه، ماه مبارک رمضان، ماه محرم، فاصله زمانی بین عید قربان تا غدیر از جمله مناسبت‌های مذهبی هستند که در آن به صورت ویژه اقدام به جذب حامی می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در طرح‎های مناسبتی کمیته‌امداد مطلوب است، گفت: در همین راستا در سه روز اعتکاف سال‌جاری نیز اقدام به حامی یابی خواهد شد و پایگاه جذب حامی دایر می‌شود.

صالحی گفت: در حال حاضر تعداد فرزندان ۴ هزار و ۸۸۲ نفر و تعداد حامیان هم ۳۲ هزار و ۴۵۲ نفر است که در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود میزان دریافتی ایتام با مشارکت قابل تقدیر خیرین در استان به صورت ماهیانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین در ماه هم ۸۳۴ هزار تومان است.

وی افزود: این نهاد در بحث سرانه دریافتی ایتام در طرح اکرام ایتام رتبه یک و در بحث محسنین رتبه سوم کشوری را دارد.

صالحی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر 12 گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاههای ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول