اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معاون امور استان‌های صدا و سیما: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق مردم سالاری روند خوبی را طی کرده است

معاون امور استان های صدا و سیمای کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر تحقق مردم سالاری و نظریه‌های مرتبط با آن روند خوبی را طی کرده و در پیش دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق مردم سالاری روند خوبی را طی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عابدینی، معاون امور استان های صدا و سیمای کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: کانال‌های تبلیغاتی ویژه انتخابات که امروز در خراسان جنوبی شاهد افتتاح آن هستیم برای نامزدهایی ست که مایل اند کمتر خرج کنند و از این ظرفیت استفاده تا برنامه های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

وی تصریح کرد: پیش از این فقط برای انتخابات خبرگان رهبری و رئیس جمهوری این کار را انجام می دادیم و در چهار چوب تغییراتی که قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد این زمینه برای شبکه های استانی هم ایجاد شد تا علاوه بر این کانال های ویژه حوزه های انتخابیه استان ها درست شود.

معاون امور استان های صدا و سیمای کشور با اشاره به اینکه کشورهای دیگر با این که ادعا  دارند مسوولان براساس رای مردم انتخاب می شوند اما در واقعیت این گونه نیست  یادآور شد: رای مردم در کشورهای دیگر علیرغم دموکراسی جایی ندارد.

عابدینی افزود: اما جمهوری اسلامی ایران هم در زمان امام (ره) که می فرمودند میزان رای مردم است و هم در زمان مقام معظم رهبری که می فرمایند رای مردم حق الناس است از نظر مردم سالاری و نظریه های آن روند خوبی را طی کرده و در پیش دارد.

وی گفت: در دنیای سیاست صحبت های بسیار می شود و نیاز به درس های اخلاقی بیشتر داریم.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول