اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید بر گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل به عنوان نماد مقاومت شمال کشور

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل به عنوان نماد مقاومت شمال کشور گفت: یادآوری حماسه ششم بهمن قوت قلب خانواده‌های شهدای این روز می‌شود.

تاکید بر گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل به عنوان نماد مقاومت شمال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز شنبه ۳۰ دی ماه امسال در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: روز ششم بهمن یک عنوان ملی است که امام راحل این شهر را هزار سنگر آمل نامیدند و یادآوری حماسه ششم بهمن قوت قلب خانواده‌های شهدای این روز می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ششم بهمن در دانشگاه‌های استان به‌ویژه آمل برگزار شود که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با درخواست از مقام معظم رهبری مبنی بر دیدار مردم دیار هزارسنگر با ایشان، اضافه کرد: این مسئله  پیگیرس خواهد شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم دهه فجر را که فجر دوم است، جدی بگیریم، تصریح کرد: حماسه فجر اول در سال ۱۳۴۲ و حماسه فجر دوم هم در سال ۱۳۵۷ منجر به طلوع خورشید انقلاب اسلامی شده که نباید فراموش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ادارات و نهادها طی این ایام فضاسازی‌های بیشتری داشته باشند، یادآور شد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، چرا که مدیون خون شهیدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مسوولان هم باید قدر این مردم را بدانند؛ نه اینکه مردم  در فرایند پیچ و خم‌ ادارات معطل باشند.

محمدی لائینی با اعلام اینکه دهه فجر باید چهره مردمی داشته باشد، یاداور شد: همه گروه‌های مردمی در این ایام جشن‌ و سرور مردمی داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول