اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستاوردهای آشکار و پنهان انقلاب اسلامی قابل‌دفاع است

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دستاوردهای آشکار و پنهان انقلاب اسلامی قابل‌دفاع است، گفت: دهه‌فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای اطلاع‌رسانی و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای آشکار و پنهان انقلاب اسلامی قابل‌دفاع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: دهه فجر، جشن استقلال کشور است زیرا کشور با پیروزی انقلاب اسلامی از زیر یوغ کشورهای غربی بیرون آمد و استکبار را بیرون کرد.

وی بیان داشت: نسل جدید شاید دلایل و چرایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی را نداند، بنابراین ما رسالت داریم اصل انقلاب اسلامی را در دهه‌فجر تبیین کنیم.

استاندار کرمان اضافه کرد: اگر جوان ما شرایط کشور را خوب بداند، دشمن نمی‌تواند شبهات را ایجاد کند بنابراین باید خدمات نظام در زمینه‌های مختلف را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

فداکار با تاکید بر اینکه دستاوردهای آشکار و نهان انقلاب اسلامی قابل‌دفاع است، ابراز داشت: دهه‌فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای اطلاع‌رسانی و تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی همچنین خواستار ارزیابی شیوه و عملکردهای روابط عمومی و شناخت قالب‌های موثر و غیرموثر در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شد تا کارها به نحو زیباتری برگزار شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

استاندار کرمان بیان داشت: دهه فجر، دهه امید و جشن استقلال کشور است و بهترین زمان برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

فداکار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج برنامه‌های دهه‌فجر است و حضور مردم در راهپیمایی بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: انتخابات، بزرگترین برنامه دولت در سال جاری‌ست و انتخابات یکی از مهمترین برنامه‌ها در دنیا و نماد دموکراسی و مردم‌سالاری است و باید انتخابات را برجسته کنیم.

استاندار کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از نخستین سخنرانی‌شان در سال جاری بحث انتخابات را آغاز کردند و ما باید برای رقابت پرشور تلاش کنیم تا مشارکت مردم ما به‌شکل دشمن کورکُن باشد.

فداکار ادامه داد: وظیفه داریم به شور انتخاباتی کمک کنیم و مردم در صحنه بیایند و رای دهند و ما به‌عنوان استانداری زیرساخت حضور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم و اینکه مردم به چه کسی رای دهند برای ما فرق نمی‌کند و فقط مشارکت مردم برای ما مهم است.

تشکیل کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر

همچنین در این نشست مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان با ۲۶ کمیته تشکیل شده و برنامه‌ها نیز تدوین شده است.

حسین انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تعدادی از کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر به‌صورت مردمی است، ادامه داد: تلاش ما این است بتوانیم دهه فجر باشکوه، با نشاط، امیدآفرین و وحدت‌آفرین برگزار کنیم تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی روند اداره جهان را برهم زد و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک الگو در جهان معرفی شد بنابراین کشورهای مستکبر در برابر ایران موضع گرفتند و مقابل انقلاب اسلامی ایستادند.

انجم‌شعاع اضافه کرد: ایران همیشه پیش رفته است، اما آمریکا و قدرت‌های جهان روبه‌افول هستند و مستاصل هستند و به کشتن زن و کودک روی آورده‌اند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی تاکنون به‌واسطه حضور مردم مومن و معتقد توانسته در برابر دشمنان دوام بیاورد و باید تمام همت و توان خود را برای برگزاری دهه فجر باشکوه بگذاریم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بر آذین‌بندی و فضاسازی ادارت، برگزاری جشن‌های باشکوه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انجم‌شعاع همچنین ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات و نه تلاش برای فرد، گروه و یا جناح خاص را از دیگر اهداف در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: آیین ویژه‌برنامه ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای حضور اقشار مختلف در برنامه‌های دهه فجر به‌ویژه راهچیمایی ۲۲ بهمن انجام شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول