اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت‌الاسلام محمدحسنی: آبرومندی ملت ایران بدلیل مجاهدت و ایثار شهداست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اینکه امروز ملت ایران جزو آبرومندترین ملت‌های دنیا هستند، به دلیل مجاهدت و ایثار شهداست که از آسایش خود گذشتند تا این ملت در امنیت و آرامش زندگی کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی: آبرومندی ملت ایران بدلیل مجاهدت و ایثار شهداست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در کنگره بزرگداشت شهدای نیروی هوایی ارتش و ۶۳ شهید دانش‌آموخته دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه اول بهمن ماه) در این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در سوریه اظهار داشت: این کنگره به نام و یاد هزار و ۲۵۸ شهید نیروی هوایی ارتش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در چشم فرمانده معظم کل قوا بسیار عزیز است، افزود: یکی از دلایل عزیز بودن نیروی هوایی ارتش در چشم معظم‌له و ملت بزرگ ایران اسلامی به علت اقدام به‌لحظه و به‌هنگام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی دیگر از دلایل عزیز بودن نیروی هوایی ارتش را فرصت‌سازی از تهدید‌ها توسط متخصصان این نیرو برشمرد و افزود: افتخارات نیروی هوایی ارتش مورد تأیید نائب امام عصر (عج) و ولی فقیه زمان است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی جهت‌گیری انقلابی کارکنان نهاجا در مسیر خدمت به نظام مقدس اسلامی را از دیگر دلایل عزت این نیرو دانست و تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش انقلابی بوده، انقلابی عمل می‌کند و بار‌ها ثابت کرده که دلداده انقلاب اسلامی است.

وی تلاش‌های مؤمنانه و خالصانه کارکنان نهاجا در مسیر امنیت و ارتقای انقلاب اسلامی را عاملی دیگر در زمینه عزیز بودن این نیرو برشمرد و گفت: نیروی هوایی ارتش در آفرینش افتخارات تاریخ‌ساز و ماندگار ایران اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته و همیشه شگفتی‌ساز بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های شهدا فاطمی و زینبی زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینکه امروز ملت ایران جزو آبرومندترین ملت‌های دنیا هستند، به دلیل مجاهدت و ایثار شهداست که از آسایش خود گذشتند تا این ملت در امنیت و آرامش زندگی کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی امنیت، اقتدار و موفقیت‌های ایران اسلامی را مرهون شهدا دانست و از فرمانده نیروی هوایی ارتش به خاطر برگزاری این کنگره قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول