اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«فرزندان امام علی(ع)» در آستانه روز پدر به کتابفروشی‌ها آمد

«فرزندان امام علی(ع)» نوشته مرضیه محمدزاده، توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و توزیع شد.

«فرزندان امام علی(ع)» در آستانه روز پدر به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری فارس در آستانه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، انتشارات امیرکبیر کتاب دیگری از مجموعه آثار مرضیه محمدزاده، با موضوع زندگی فرزندان امام علی(ع) را منتشرکرد.

محمدزاده، نویسنده و پژوهشگری است که تاکنون آثار و مقالات بسیاری در حوزه دین و تشیع منتشر کرده است. او دانش‌آموخته رشته‌های تاریخ و تمدن ملل اسلامی و مردم‌شناسی و مدرس دانشگاه مذاهب اسلامی است. این کتاب حاصل پژهش‌هایی است که محمدزاده در حین نگارش کتاب «علی بن ابی طالب صالح المومنین» آن‌ها را تجمیع و تدوین کرده است.

این کتاب در ۲ فصل به بررسی زندگانی فرزندان امام علی(ع) از فاطمه زهرا(س) و فرزندان امام علی(ع) از سایر همسرانشان می‌پردازد. حب و بغض و تعصب نویسندگان سیره‌ها و تواریخ دینی، اغلب رسیدن به برداشتی نزدیک به حقیقت را مشکل می‌کنند. با وجود این نویسنده تلاش می‌کند با مراجعه به منابع متعدد، تجزیه و تحلیل و بررسی عمیق استنادی، زندگانی فرزندان امام علی(ع) را از جهات و ابعاد مختلف بررسی و روایت دقیقی از سرگذشت آنان ارائه کند.

فرزندان امام علی(ع)، که چهارمین کتاب مرضیه محمدزاده در انتشارات امیرکبیر،‌ در ۳۵۰ نسخه و ۴۵۰ صفحه منتشر و در کتابفروشی‌ها توزیع شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول