اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مادر شهید سیدنصیر موسوی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید سیدنصیر موسوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای باصدی شهرستان رامهرمز آسمانی شد.

مادر شهید سیدنصیر موسوی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مادر شهید سیدنصیر موسوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای باصدی شهرستان رامهرمز آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد خانم همه گل رضائی‌نژاد مادر شهید سیدنصیر موسوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای باصدی شهرستان رامهرمز پس از تحمل سال‌ها فراق در بهشت جاویدان به وصال فرزند نائل آمد.

مادر شهید سیدنصیر موسوی روز شنبه 30 دی‌ماه سال 1402 در آستانه ولادت حضرت امام جواد(ع) در سن 91 سالگی آسمانی شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد خانم همه گل رضائی‌نژاد مادر شهید سیدنصیر موسوی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان امروز یکشنبه یکم دی‌ماه سال 1402 برگزار شد که اهالی خوزستان با این شیرزن قهرمان‌پرور وداع کردند.

پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد خانم همه گل رضائی‌نژاد مادر شهید سیدنصیر موسوی در آرامستان روستای باصدی شهرستان رامهرمز تشییع شد که جمعی از مسؤولان محلی نیز در این آیین حضور یافتند.

همچنین محمد حمید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامهرمز نیز با حضور در روستای باصدی در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد خانم همه گل رضائی‌نژاد مادر شهید سیدنصیر موسوی شرکت کرد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد خانم همه گل رضائی‌نژاد مادر شهید سیدنصیر موسوی را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر گرانقدر، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت کرد.

شهید سیدنصیر موسوی در دوم اسفندماه سال 1346 در روستای باصدی شهرستان رامهرمز دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به جبهه اعزام شد.

پس از حضور در جبهه، شهید سیدنصیر موسوی در روز 28 فروردین‌ماه سال 1367 به فیض شهادت نائل آمد و نامش در دفتر 24 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان به ثبت رسید.

شهید سیدنصیر موسوی در سن 21 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع در گلزار شهدای روستای باصدی رامهرمز آرام گرفت.

پایان پیام/72075

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول