اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

امکان گفت‌‌وگو و تعامل میان دو نسل مختلف در مسابقه «شصتادیا» + فیلم

مدیر شبکه دو سیما گفت: بحث شکاف نسلی موضوع بسیار مهمی بود که «شصتادیا» با محوریت قرار دادن این مسئله و در راستای نرم کردن فاصله بین نسل‌ها سعی دارد تا به خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان یادآوری کند که علاوه بر وجود اختلافات نسلی، امکان گفت‌گو و تعامل بین دو نسل مختلف وجود دارد و بین نسل‌های مختلف شکاف آنچنانی وجود ندارد.

امکان گفت‌‌وگو و تعامل میان دو نسل مختلف در مسابقه «شصتادیا» + فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مسابقه «شصتادیا» رقابتی میان متولدین دهه شصت و هشتاد است که از دوشنبه 25 دی ماه با اجرای علیرضا استادی روانه آنتن شبکه دو شده است. این برنامه که محصول گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو سیماست، در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 22:15 از قاب این شبکه پخش می‌شود.

حامد بامروت‌نژاد مدیر شبکه دو سیما و سلیم غفوری قائم مقام معاون سیما روز گذشته در بازدید از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «شصتادیا»، در جریان روند تولید این برنامه قرار گرفتند.

مدیر شبکه دو سیما و قائم مقام معاون سیما پس از بازدید از پشت صحنه، دقایقی با عوامل «شصتادیا» به گفت‌‌وگو پرداختند و نظرات آن‌ها را درباره سختی‌های تولید این مسابقه تلویزیونی شنیدند. 

حامد بامروت‌نژاد با اشاره به این نکته که رسالت اصلی شبکه دوسیما توجه ویژه به خانواده‌ها و تزریق شور زندگی به آنهاست، گفت: شبکه دوسیما به عنوان شبکه خانواده قصد دارد تا با ارائه بسته مصرفی فرهنگی مناسب به خانواده‌ها، محتوای مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهد که در این راستا برنامه‌های «بسته پیشنهادی» و «شصتادیا» را روی آنتن برده است. 

 

 

وی افزود: بحث شکاف نسلی موضوع بسیار مهمی بود که «شصتادیا» با محوریت قرار دادن این مسئله و در راستای نرم کردن فاصله بین نسل‌ها سعی دارد تا به خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان یادآوری کند که علاوه بر وجود اختلافات نسلی، امکان گفت‌گو و تعامل بین دو نسل مختلف وجود دارد و بین نسل‌های مختلف شکاف آنچنانی وجود ندارد. 

وی در انتها با خداقوت به عوامل این برنامه گفت: امیدوارم که برنامه «شصتادیا» مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و از تماشای آن لذت ببرند.

مسابقه «شصتادیا» به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و کارگردانی علی فراهانی اصل، با اجرای علیرضا استادی پخش خود را آغاز کرده و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٢:١۵ روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود. این مسابقه رقابتی قرار است در ١٠٠ قسمت تولید شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول