اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از کاهش سرقت خودرو تا دستگیری عامل شرارت

رئیس پلیس پیشگیری مازندران، از کاهش ۳۰ درصدی سرقت خودرو و دستگیری ۲۱ سارق در دی ماه خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، آمار سرقت خودرو در دی ماه ۳۰ درصد کاهش داشته است.

اخبار پلیس مازندران| از کاهش سرقت خودرو تا دستگیری عامل شرارت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحسن جعفری از کاهش ۳۰ درصدی سرقت خودرو و دستگیری ۲۱ سارق در دی ماه خبر داد و اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیشگیرانه ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، آمار سرقت خودرو در دی ماه ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق خودرو توسط کوپ‌های استان گفت: در این مدت با اجرای طرح‌های برخورد با سارقان ۷۴ فقره خودروی سرقتی کشف شده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تاکید بر اینکه برخورد با بزهکاران و مجرمان، علاوه بر اقدامات انتظامی، نیازمند مشارکت همگانی است، به شهروندان توصیه کرد: در راستای پیشگیری از سرقت خودرو، نسبت به تجهیز آن به لوازم ایمنی اقدام کنند.

جعفری از تلاش و کوشش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان قدردانی و تاکید کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و با جدیت و اهتمام بیشتر تمام تلاش خود رادر مهار و کاهش سرقت به‌منظور رضایت مندی شهروندان معطوف می‌داریم.

*دستگیری عاملان شرارت در تنکابن

بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش که با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کرده بودند خبر داد، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و ضرب و جرح فردی از شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، بلافاصله ماموران عملیات این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

دیلمی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت عاملان درگیری با استفاده از قمه و عربده کشی و ایجاد ترافیک موجبات اخلال در نظم عمومی را فراهم کردند، افزود: با حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری و با اقدامات فنی،  متهمان را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مرجع قضائی با مخلان نظم و امنیت عمومی و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول