اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهدای ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی+عکس

به همت قرارگاه جهادی طوبی سپاه ولی عصر(عج) و بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

اهدای ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به همت قرارگاه جهادی طوبی سپاه ولی عصر(عج) و بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی اهدا شد.

 در این آیین که صبح امروز با حضور فرمانده سپاه و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)، معاونت آماد و پشتیبانی، حفاظت سپاه، مدیرکل کمیته امداد و دیگر مسؤولین و زوج ‌های جوان برگزار شد، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب اظهار کرد: در آستانه ۱۳ رجب و میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) به همین مناسبت و با تأسی از توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان جوانان، تعداد ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه شد که در همین راستا از تلاش‌های مجموعه گروه‌های جهادی و حفاظت سپاه تقدیر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام نوعی جهاد است گفت: در طول سال هم بیش از ۱۷۰۰ جهیزیه  اهدا شد، تمام  افرادی که دست اندر کار و موثر هستند در جهت حل مشکل نوعروسان و دامادان پیش قدم شوند تا با همت بلند جهادی  این اقدامات ارزشمند صورت بگیرد.

 

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه ازدواج  مورد تاکید دین مبین اسلام  و زندگی مجردی مورد غضب دین است، تصریح کرد: یکی از توصیه‌های مهم و اولویت‌دار دین امر ازدواج و تشکیل خانواده است، خداوند در قرآن بارها  زوج‌های را مورد خطاب قرار می‌دهد.

شاهوارپور در ادامه با اشاره به اهمیت فرزندآوری عنوان کرد: هر چه نسل شیعیان و مسلمانان بیشتر باشد، باعث توسعه اسلام و ترس دشمنان است.

 

هر جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، لباسشویی و بخاری بوده و در راستای حمایت از تولید داخل، از کالاهای ایرانی استفاده شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول