اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اخاذی 10 میلیاردی با تهدید انتشار تصاویر خصوصی

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس گفت: باند اخاذی 10 میلیارد ریالی در شهرقدس منهدم شد و اعضای این باند که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی 10 میلیارد ریال اخاذی کرده و قصد ادامه اخاذی داشتند، دستگیر شدند.

اخاذی 10 میلیاردی با تهدید انتشار تصاویر خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ غلامعلی نعمتی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی 10 میلیارد ریالی از وی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد اعضای این باند پس از به دست آوردن تصاویر خصوصی از شاکی پرونده، در چندین مرحله، اخاذی از وی را آغاز کرده و با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی او، مبلغ 10 میلیارد ریال در چند مرحله اخاذی کرده بودند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: اعضای این باند اخاذ در آخرین مرحله، با اعمال فشار به شاکی مبلغ 10  هزار دلار و سکه طلا از او خواسته بودند که فرد شاکی با حضور در پلیس فتا و  طرح شکایت از اعضای این باند، خواستار پیگیری این موضوع شد که با آغاز اقدامات فنی و شناسائی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه هر 3 نفر در شهرستان قدس دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شدند.

سرهنگ نعمتی بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود، لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند با تهدید شاکی، تاکنون مبلغ 10 میلیارد ریال از وی اخاذی کرده و قصد ادامه آن را داشتند که با ورود پلیس، هر سه نفر دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در پایان از شهروندان خواست: به هیچ عنوان تصاویر خصوصی خود را در گوشی تلفن همراه نگهداری نکرده و در فضای مجازی با اعتماد به دیگران، تصاویر خصوصی خودشان را به اشترک نگذارند تا دچار چنین تهدیداتی از سوی افراد فرصت طلب نشوند و در مواقع ضروری، اتفاقات مهم پیرامونی خود را به خانواده خود و جهت پیگیری قانونی به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول