اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری همایش 1000 نفری رای اولی‌ها در شهرستان لردگان

فرماندار لردگان از برگزاری همایش یک هزار نفری دختران رای اولی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف آشنایی رای‌دهندگان با قوانین و مقررات و اهمیت حضور در انتخابات برگزار شد.

برگزاری همایش 1000 نفری رای اولی‌ها در شهرستان لردگان

منصور کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همایش یک هزار نفری دختران رای اولی در شهرستان لردگان با هدف آشنایی این رده سنی با قوانین و مقررات و اهمیت حضور در انتخابات برگزار شد.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: مردم آزادگی و امانتی را که شهدا به آنان سپرده‌اند فراموش نمی‌کنند و پایداری ارزش‌ها و آرمان‌ها در برگزاری پرشور انتخابات است.

وی افزود: همه مسؤولان باید با بی‌طرفی کامل نسبت به کاندیداها حق انتخاب را به مردم واگذار کنند و تا کنون هیچ‌گونه تخلفی در دوره‌های مختلف انتخابات کشور مشاهده نشده است.

کریم‌زاده اضافه کرد: همه کسانی که با نظر شورای نگهبان تایید شده‌اند افرادی پاکدست و دلسوز هستند که برای خدمت‌گزاری به مردم در صحنه آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با برگزاری همایش رای‌اولی‌ها در لردگان، همایش یک هزار و ۵۰۰ نفری با حضور معتمدین، ریش‌سفیدان، کارمندان و دیگر اقشار در این شهرستان برگزار شد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول