اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جنایت جدید اسرائیل؛ بمباران 5 پناهگاه در خان‌ یونس

جنبش حماس از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در خان یونس و بمباران عامدانه 5 پناهگاه آوارگان در این شهر و قربانی شدن شمار زیادی از شهروندان فلسطینی خبر داد.

جنایت جدید اسرائیل؛ بمباران 5 پناهگاه در خان‌ یونس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس امروز (دوشنبه، ۲۲ ژانویه) از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در خان‌یونس پرده برداشت و گزارش داد که ارتش اشغالگر پنج پناهگاه آوارگان را به صورت مستقیم و عامدانه بمباران کرد. 

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره، حماس اعلام کرد که در بمباران پناهگاه‌های فلسطینی‌ها در خان‌یونس ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند. ارتش از شهروندان فلسطینی خواسته بود تا به این مراکز پناه ببرند و ادعا کرده بود که این مراکز امن هستند، اما پس از آن، این جنایت وحشتناک را مرتکب شد. 

جنبش حماس از سازمان ملل و جامعه بین‌الملل خواست تا مسؤولیت سیاسی و تاریخی تداوم جنایات وحشتناک علیه غیرنظامیان فلسطینی را برعهده گیرند. همچنین از همه کشورها آزاده و وفادار به ارزش‌های آزادی خواست که برای محاکمه سران اشغالگر در دادگاه‌های بین‌المللی و پاسخگویی آنها اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی امروز همچنین محوطه بیمارستان ناصر در خانیونس را با هدف ارعاب بیماران و آوارگان فلسطینی و وادار کردن آنها به خارج شدن از بیمارستان، بمباران کرد.

صبح امروز نیز نظامیان اشغالگر با منفجر کردن کامل یک منطقه مسکونی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه جشن گرفتند. 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول