اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تازه‌ترین خبرها از چهره‌های سیاسی کرمان که تأیید صلاحیت شدند

خبرها حاکی از تاییدصلاحیت چهره‌های شاخص دیگری از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان از گرایش‌های مختلف اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در روز جاری است.

تازه‌ترین خبرها از چهره‌های سیاسی کرمان که تأیید صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس _ کرمان؛ مهسا حقانیت: کرمان ما همیشه جزو استان‌های پرشور و نشاط انتخاباتی بوده و هست، سیاست با خون ما کرمانی‌ها درهم آمیخته است، از هر گروه و حزب و جناحی هم در کرمان داریم، اگر نگاهی به چهره‌های برجسته سیاسی ایران بیندازید، خیلی راحت می‌توانید سیاستمداران کرمانی را در بین آنها ببینید.

کمتر از ۴۰ روز به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ باقی مانده و هرچند برنامه‌ها، حرف و حدیث‌ها و حتی تبلیغات زیرپوستی بعضی از کاندیداها حتی قبل از اعلام تایید ثبت‌نام کنندگان آغاز شده است، اما در روزهای گذشته و با اعلام تایید، رد و عدم احراز صلاحیت متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی حالا دیگر حال و هوای انتخاباتی هم مثل هوای کرمان در حال گرم شدن است.

اما بر اساس آخرین خبرها و شنیده‌ها تا لحظه تنظیم این گزارش تعداد دیگری از کاندیداهای شاخص در استان کرمان هم تایید صلاحیت شده‌اند و قرار است با یکدیگر به رقابت بپردازند و تنور انتخابات را حسابی گرم کنند.

 از حوزه انتخابیه کرمان و راور چهره‌های شاخصی مانند محمدرضا پورابراهیمی اصولگرا، شهباز حسن‌پور مستقل، رویا دیوان‌بیگی، محمدمهدی زاهدی اصولگرا، جواد کمالی اصولگرا و محمدرضا علیزاده ، محمدمهدی عرب‌نژاد‌خانوکی و مالک اژدری از اصلاح‌طلبان تاییدصلاحیت شده‌اند و احتمال این هم می‌رود که افرادی مانند محمدرضا باهنر و مجید دوستعلی از اصولگرایان هم به این حوزه تغییر حوزه بدهند.

همچنین در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه هم صمدالله محمدی، محمدرضا صفی‌نتاج، رستم سلجوقی و احمد پیش‌بین از اصولگرایان، منصور اسکندزاده اصلاح‌طلب و یاسر سلیمانی کاندیدای مستقل تایید صلاحیت شده‌اند.

در همین حال در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر هم محمدمهدی معتمدی اصولگرا و عبدالرضا ناظری مستقل و علی جهانشاهی اصولگرا تایید صلاحیت شده‌اند.

اما در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان هم حسن رحمانی اصولگرا و علی صادق‌زاده اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شدند‌ و شنیده می‌شود امکان تغییر حوزه عفت شریعتی کاندیدای اصولگرا به این حوزه هم وجود دارد.

از حوزه انتخابیه شهربابک هم مصطفی رضاحسینی مستقل و غلامرضا نویدی به صورت مستقل، علی اسدی‌کرم و محمود سالاری از اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شده‌اند.

خبرها حاکی از تایید صلاحیت حجت‌الاسلام حسین جلالی، علی‌اکبر پورغلامعلی‌ از اصولگرایان و احمد انارکی، حمید ملانوری، محمد هاشمی‌بهرمانی و سید کاظم سیدباقری از اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار است.

اما از حوزه کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبارجنوب، فاریاب و جازموریان  نیز منصور شکراللهی، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری، حسن مرادی، محمد مطهری و حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک از اصولگرایان و ایرج بیت‌اللهی اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده‌اند. 

همچنین از حوزه انتخابیه بم، ریگان، نرماشیر، فهرج و گنبکی هم حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، حسین شایق و منصور متقی از اصولگرایان، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه اصلاح‌طلب و محمد رفیع‌آبادی مستقل تایید صلاحیت شده‌اند.

و اما در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد هم ذبیح‌الله اعظمی و صادق علیزاده از اصلاح‌طلبان، بهنام سعیدی، فرج‌الله عارفی، محمدعلی بهروز، محمود کردستانی و روح‌الله میرکهنوج از اصولگرایان تایید صلاحیت شده‌اند‌.

بر اساس مستندات ارائه شده در این گزارش مشخص می‌شود کاندیداهایی از طیف‌های مختلف سیاسی استان کرمان در زمین بازی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند و حالا این ما مردم هستیم که باید با حضور پر شور و نشاط در پای صندوق‌های رای گزینه مورد نظرمان را بر روی صندلی مجلس شورای اسلامی بنشانیم و ثمره رای‌مان را در ۴ سال آینده ببینیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول