اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شکستن محاصره تبلیغاتی، مهمترین مأموریت اصحاب رسانه است

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این‌که ترس دشمنان از تکثیر تفکر جوانان انقلابی است، گفت: شکستن محاصره تبلیغاتی استکبار جهانی مهمترین مأموریت اصحاب رسانه است.

شکستن محاصره تبلیغاتی، مهمترین مأموریت اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد ،کامیار مهدی پور عصر امروز در ادامه سفر خود به این استان با حضور در جمع خبرنگاران یزدی، با بیان این‌که ترس دشمنان از تکثیر تفکر جوانان انقلابی است، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران خط مقدم جهاد تبیین هستند.

وی با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند انقلاب اسلامی ایران را نظامی افسرده و شکست خورده معرفی کنند، افزود: در انقلاب اسلامی ایران به واسطه پیوند دین با سیاست دستاوردهای بزرگ و خوبی بدست آمده و باید حفظ و معرفی شوند.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور در بخش دیگری از سخنان خود اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری برای توسعه پایدار ابلاغ شده است را تنها نسخه شفابخش اقتصاد دنیا دانست و تصریح کرد: دستاوردهای ایران اسلامی باید با روایت صحیح و کامل بازگو شوند.

مهدی پور نزدیک شدن به قله و تحقق جهاد تبیین واقعیت امروز انقلاب اسلامی و لازمه امیدآفرینی بین اقشار مختلف است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تمام توان رسانه‌ای خود را پای کار آورده تا مدل موفق انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر نشود.

وی با بیان این‌که ترس استکبار از افزایش تعداد مساجد و مسلمانان در جهان است، اظهار کرد: ترس دشمنان از تکثیر تفکر جوانان انقلابی است و اصحاب رسانه باید این مهم را در جامعه منتشر کند.

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به این‌که شکستن محاصره تبلیغاتی استکبار جهانی مهمترین مأموریت اصحاب رسانه است، تأکید کرد: غرب سعی دارد تصاویر خیالی خود را به جوانان معرفی و آنها را ملاک عمل و رفتار آنها قرار دهد و ما نتوانستیم آن طور که باید شهدای مظلوم خود را که قهرمانان واقعی هستند به نسل جوان معرفی کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان با ایران قوی مشکل دارند، گفت: تفکر و مکتب حاج قاسم لازمه توسه پایدار جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف است.

پایان پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول