اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

میزبانی شیراز از بیست و پنجمین کنگره سراسری ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت فردا به میزبانی سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز برگزار می شود.

میزبانی شیراز از بیست و پنجمین کنگره سراسری ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت سوم بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و خاستگاه فرهنگ و ادب کشور در سالن همایش‌های شهر ساعت ۸:۳۰صبح واقع در بین الحرمین با حضور مسئولان و شاعران برجسته کشوری برگزار می‌شود.

استان فارس برای پنجمین سال متوالی میزبان این کنگره هنری است که این کنگره با حضور و سخنرانی غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و سرتیپ ستاد نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین جمعی گسترده‌ای از شاعران و هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

 

در این مراسم از برگزیدگان ۱۴ محور بیست و پنچمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت که در بین۱۰ هزار و ۱۱۲ اثر به  ارسالی به دبیرخانه ملی کنگره از سراسر کشور برگزیده شدند تجلیل خواهد شد. 

اجرای این برنامه را شاعر انقلابی کشور محمدمهدی عبداللهی برعهده دارد و با حضور شاعران برجسته کشوری از جمله علی رضا قزوه، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمودرضا اکرامی فر، مجتبی حاذق، سید وحید سمنانی و...و شاعران برگزیده کنگره برگزار می شود. 

 همچنین این مراسم فاخر بصورت برنامه زنده تلویزیونی از صدا و سیمای مرکز فارس به صورت مستقیم پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول