اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نامزدهای انتخابات در کاشمر به ۳۷ نفر رسید

فرماندار کاشمر با اشاره به تایید صلاحیت ۷ نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه کاشمر گفت: تعداد نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه به ۳۷ نفر رسید.

نامزدهای انتخابات در کاشمر به ۳۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت اله شریعتمداری امشب در نشست هم اندیشی نقش رسانه در مشارکت و نشاط سیاسی که با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این، ۳۰ نفر توسط هیات نظارت در حوزه انتخابیه کاشمر تایید صلاحیت شده بودند و اخیرا نیز تعداد ۷ نامزد که نسبت به عدم احراز و عدم صلاحیت شان اعتراض کرده بودند، توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سلامت انتخابات با هیچکس تعارف نداریم، افزود: بر اساس قانون به عنوان مجریان انتخابات اجازه ورود به جناح بندی های سیاسی را نداریم و در این مسیر نیز تلاش می‌کنیم که تمامی مراحل انتخابات در نهایت سلامت برگزار شود و این مهم را تضمین می‌کنیم.

رییس ستاد حوزه انتخابیه کاشمر با اذعان به اینکه تمامی مجریان برگزاری انتخابات به دنبال این هستند که شائبه ای در اذهان مردم شکل نگیرد، خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی در نتیجه انتخابات برای ما وجود ندارد، چرا که به عنوان مجریان انتخابات موظف و مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

وی با دعوت از رسانه ها و فعالان فضای مجازی برای فراهم کردن بستری برای ایجاد نشاط و مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: تاکنون متاسفانه شهرستان به لحاظ تبلیغات برای افزایش حضور و مشارکت مردم وضع ایده آلی ندارد.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول