اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کردستان ظرفیت‌ فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فاخر کشوری را دارد

استاندار کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه‌های فاخر کشوری را دارد.

کردستان ظرفیت‌ فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فاخر کشوری را  دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در راستای همفکری و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان استان کردستان و پربار نمودن برنامه‌های فرهنگی برای نسل آینده‌ساز، استاندار کردستان با مدیرعامل و معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران، طی نشستی صمیمانه به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

زارعی‌کوشا در این نشست اظهار کرد: کردستان ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی هنری برای اجرای برنامه‌های فاخر کشوری را دارد که جشن ۱۰۰۰ نفری روزه اولی‌ها و جشن تکلیف ۴۰۰۰ نفری دانش‌آموزان دختر در سنندج و سایر شهرهای استان نمونه بارز آن است.

وی خواستار اجرای برنامه‌های فاخر کشوری در کردستان برای کودکان و نوجوانان شد و تاکید کرد: مجموعه استانداری کردستان از اجرای این رویدادهای فرهنگی حمایت خواهد نمود.

استاندار کردستان در بخش دیگری از اظهارات خود، افزود: تماشاخانه سیار و ویژه برنامه‌های پیک امید ظرفیت خوبی است که در این بستر می‌توان به روستاها و کودکان روستایی و مناطق منفصل شهری با این حرکت توجه ویژه‌ای نمود.

در ادامه، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز خواهان برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی برای یک رویداد فرهنگی هنری خاص به صورت کشوری در کردستان شد.

حامد علامتی عنوان کرد: مناطق منفصل شهری در اولویت برنامه‌ریزی کانون است و تلاش خواهیم نمود در نایسر یک پایگاه خوب برای کودکان و نوجوانان ایجاد نمائیم. 

وی از حمایت مادی و معنوی کانون از نویسندگان بومی که به زبان کردی کتاب‌های فاخر برای کودکان و نوجوانان می‌نویسند خبر داد و گفت: کتاب چهره‌های‌ فاخر فرهنگی و هنری کردستان در قالب نامداران کانون چاپ خواهد شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: ما به کردستان نگاه ویژه‌ای در تخصیص اعتبارات فرهنگی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم در جذب نیروی انسانی به مهارت مربیان توجه نماییم.

در حاشیه این نشست، استاندار کردستان ضمن استقبال از برپایی نمایشگاه و فروشگاه اسباب‌بازی ساخت شرکت‌های داخلی در کردستان، با سازندگان داخلی به گفت‌وگو پرداخت و از نمایشگاه و فروشگاه مذکور بازدید کردند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول