اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در دیدار استاندار جدید آذربایجان شرقی با نمایندگان استان چه گذشت؟

در نشست امروز مالک رحتمی، استاندار آذربایجان شرقی امروز با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسایل مهم این خطه بررسی و درباره راهکارهای هم افزایی برای تحقق برنامه های توسعه آن تبادل نظر شد.

در دیدار استاندار جدید آذربایجان شرقی با نمایندگان استان چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «مالک رحمتی» قبل از استقرار در استانداری آذربایجان شرقی، در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان استان حاضر شد و به دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان گوش فرا داد.

در همین حال نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار روز جاری استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با مجمع نمایندگان استان اشاره و بیان کرد: روحیه تعاملی مناسبی بین نمایندگان استان و استاندار جدید وجود دارد.  

«علی علیزاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در این دیدار نمایندگان استان را بهترین امین و مشاور برای خودش دانست و تک‌تک نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و برخی مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی را با وی در میان گذاشتند.   

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به حضور دکتر «سیدمحمد حسینی»، معاون امور پارلمانی رییس‌جمهور در این جلسه هم اشاره و بیان کرد: ایشان نیز در ارتباط با شیوه انتخاب استاندار جدید به نمایندگان استان توضیح دادند.  

«علیزاده» که اکنون رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی است، ادامه داد: این استان با 19 نماینده در مجلس شورای اسلامی، پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان را داراست و همین تعداد قابل توجه، ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه به شمار می‌رود.  

وی افزود: سوابق مدیریتی استاندار جدید در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی نیز ظرفیت دیگری برای توسعه روزافزون استان به شمار می‌رود و با تجمیع این دو ظرفیت، چشم‌انداز مناسبی پیش‌روی استان قرار می‌گیرد.  

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی این را هم بیان کرد که تعامل و هماهنگی کامل بین مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و استاندار جدید، لازمه توسعه روزافزون استان محسوب می‌شود.

دکتر «مالک رحمتی» روز گذشته و با موافقت هیأت دولت به ‌عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.  

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه امام صادق (ع) و متولد دهه ۱۳۶۰ است و از ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی را بر عهده داشت.

قائم مقامی آستان قدس، مدیرعاملی سازمان اقتصادی رضوی، عضویت در هیات امنا و ریاست بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس و عضویت هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور از دیگر سوابق و مسئولیت‌های «رحمتی» است.             

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول