اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کلنگ‌زنی ۵۸ پروژه طی دهه‌فجر در گرمه

فرماندار گرمه گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۵۸ پروژه به مبلغ ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

کلنگ‌زنی ۵۸ پروژه طی دهه‌فجر در گرمه

عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: در دهه مبارک فجر ۵۸ پروژه به مبلغ ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد که ۴۳ پروژه قابل افتتاح از این پروژه‌ها با اعتبار یک‌هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان و ۱۵ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۵۱۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهدشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه فکری از قرآن و اهل‌بیت دارد، گفت: ما باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم تا این نسل با دستاوردهای این انقلاب در طول ۴۴ سال آگاه باشند.

فرماندار گرمه با بیان اینکه شهرستان گرمه در حال پیشرفت است، افزود: افزایش ۴ هزار و ۷۰۰ درصدی در اعتبارات دهه‌فجر سال جاری در گرمه که بیش از ۴۰ درصد اعتبارات کل استان است، نشان می‌دهد شهرستان سیر پیشرفت را شروع کرده و ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول