اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایلام آماده اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می‌شود.

ایلام آماده اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن اسدی‌نیا معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در نشست هماهنگی اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، ضمن تبریک پیشاپیش ایام‌الله دهه فجر و تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت یک هفته در استان ایلام همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود.  

وی افزود: چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم در راستای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور است، از این رو امسال نیز در مراکز استان‌ها همزمان با پایتخت اکران عمومی فیلم‌های فجر صورت می‌گیرد. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ادامه داد: صنعت سینما هم از نظر اقتصادی و هم از بُعد فرهنگی و اجتماعی اثرگذار است.

اسدی‌نیا خاطرنشان کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام با پخش ۱۶ فیلم از ۱۶ بهمن ۱۴٠۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و امیدواریم که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر در ایجاد فضای نشاط و امیدآفرینی در شهر ایلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سهمی داشته باشیم.  

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ در این جلسه رئیس بسیج هنرمندان، رئیس انجمن سینمای استان و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سپاه، حوزه هنری، شهرداری و مدیر سینما فرهنگ ایلام حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول