اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیران حق استفاده از بیت‌المال برای کاندیداها را ندارند

فرماندار نهاوند گفت: مدیران باید به امر برگزاری انتخابات کمک کنند اما به هیچ وجه حق استفاده از بیت‌المال و امکانات اداره به نفع کاندیدایی را ندارند.

مدیران حق استفاده از بیت‌المال برای کاندیداها را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه مدیران با تمام توان برای برگزاری انتخابات پای کار باشند افزود: مدیران وظیفه دارند در برگزاری انتخابات باشکوه مشارکت کرده و امیدواری و نشاط را بین کارکنان و مردم ایجاد کنند. 

وی افزود: متاسفانه برخی از مدیران فکر می‌کنند انتخابات فقط مختص به فرمانداری است و اثری از این رویداد مهم در اداره آنها دیده نمی‌شود در حالی که قانون برای همه وظیفه تعیین کرده و باید مطابق آن عمل کرد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه انتخابات مهمترین مساله کشور است که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز قرار دارد اضافه کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور همه وظیفه دارند در هر موقعیت و جایگاهی اهمیت انتخابات را مطرح کرده و به آن بپردازند.

فرماندار نهاوند گفت: مدیران مطابق قانون وظیفه دارند به امر برگزاری انتخابات کمک کنند اما به هیچ وجه حق ندارند از اموال بیت‌المال و امکانات اداره به نفع کاندیدایی استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند نیز با اشاره به مصوبه جلسه گدشته مبنی بر ساماندهی سد معبر و دستفروشان گفت: خوشبختانه شهرداری ورود خوبی داشته و اقداماتی را در راستای ساماندهی دستفروشان خیابان سعدی انجام داده است.

عباس آزادبخت گفت: البته اقدامات فعلی شهرداری ۵۰ درصد فعالیتی است که برای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر خودروها انجام شده است.

وی افزود: برخی از دستفروشان پس از ساماندهی پیاده‌راه سعدی به چهارراه آزادگان نقل مکان کرده‌اند که این مساله مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده که باید این مورد نیز ساماندهی شود.

دادستان نهاوند اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود موضوع دستفروشان خودرویی است که تعدادی از آنها در مرکز شهر مستقر و باعث ایجاد ترافیک شده‌اند.

وی افزود: شهرداری نهاوند حتی پیشنهاد کار به رانندگان این خودروها در پلیس ساختمان را داده اما آنها نپذیرفته‌اند بنابراین مطابق قانون باید به خودروهایی که حاضر به تمکین قانون نیستند اخطار داده شود و در صورت عدم توجه توقیف شوند.

آزادبخت افزود: ما قصد نداریم جلوی کار دستفروشان خودرویی را بگیریم چراکه مکان استقرار آنها در بلوار امام حسین(ع) و شاهد مهیاست اما استقرار آنها در خیابان‌‌های مرکزی شهر ممنوع است.

وی گفت: طبق روال همه ساله هفته پایانی سال پیاده‌راه سعدی به فعالیت دستفروشان اختصاص می‌یابد که امسال نیز در صورت تصویب به مدت یک هفته می‌توانند با مجوز شهرداری در این نقطه اقدام به دستفروشی کنند و بعد از آن باید آنجا را ترک کنند.

مسئول کانون مداحان نهاوند نیز با ارائه گزارشی از ساماندهی مداحان گفت: در حال حاضر ۲۶۰ نفر مداح، مرثیه‌سرا و نوحه‌سرا در سامانه مربوط به هیئات مذهبی نام‌نویسی کرده‌اند.

احمد قیاسی در خصوص مداحانی که برای مجالس ترحیم در مساجد و یا باغ بهشت شرکت می‌کنند نیز گفت: در این زمینه باید کار ساماندهی انجام و نرخ تعیین شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول