اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فیروز کریمی مجری «این‌جام» شد؛هر شب با جام ملت‌های آسیا

همزمان با بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، برنامه «این‌جام» به کارگردانی حامد جوادزاده تولید و پخش می‌شود.

فیروز کریمی مجری «این‌جام» شد؛هر شب با جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه «این‌جام» به کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای فیروز کریمی و سید جواد یحیوی هر شب به تحلیل و بررسی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ می‌پردازد.

«این‌جام» به تهیه‌کنندگی مشترک حامد جوادزاده و سیدمهدی سعیدی و با اجرای سیدجواد یحیوی و فیروز کریمی ساعت ۲۲ هر شب به مدت ۱۲۰ دقیقه از پلتفرم نماوا و روبیکا پخش می‌شود.

همچنین هر شب یک مهمان ویژه از بین چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، هنر، رسانه و... به جمع یحیوی و کریمی می‌پیوندند و درباره موضوعات فوتبالی و غیرفوتبالی صحبت می‌کنند.

سید جواد یحیوی پس از ۲۰ سال دوری از آنتن زنده با این برنامه به عرصه اجرا برگشته است. فیروز کریمی هم با شخصیت شیرین و طنازی که بین اهالی فوتبال دارد، شب‌های دلنشینی را رقم می‌زند.

این گروه برنامه‌سازی پیش از این «زابیواکا» و «ممیزی» از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های اینترنتی را ساخته است. «زابیواکا» ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ بود که با اجرای مرحوم علی انصاریان و مجید یاسر پخش شد و توانست عنوان پربیننده‌ترین برنامه جام جهانی در فضای اینترنت را از آن خود کند.

آخرین اثر این گروه برنامه‌سازی، برنامه «صداتو» در فیلیمو بود که با استقبال مواجه شد و به زودی فصل دوم این برنامه ضبط و پخش خواهد شد. 

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول