اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

میهمان ویژه شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد که بود و چه گفت؟+تصویر

شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست خود میهمان ویژه‌ای داشت.

میهمان ویژه شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد که بود و چه گفت؟+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ محمد غفاری در حالی برگزار شد که این نشست یک مهمان ویژه هم داشت.

میهمان ویژه شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر خلیفه خلقی‌پور دبیر پیشین این شورا بود که در اظهاراتی گفت: مسیر جریان قائم به شخص نیست مسیری الهی بوده و حضور در مسیر جریان انقلاب یک توفیق است.

وی در ادامه به اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از این اتفاقات قابل پذیرش نیست و معادلاتی نامعادله است و همه برای مقابله با ایران اسلامی بوده و اگر این اتفاقات برای هر کشور دیگری رخ می‌داد فاتحه آن خوانده بود.

دبیر سابق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه سکان انقلاب به دست کسی است که با حکمت و عزت سکانداری می‌کند و نفس او انقلاب را در مسیر اصلی به حرکت وا می‌دارد.

این فعال سیاسی در ادامه اظهارات خود در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما که مدعی هستیم باید حواسمان جمع باشد تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و البته مانعی هم برای ادامه مسیر نباشیم این حرکت همچنان ادامه دارد چرا که در تفکر شیعی به دنبال مسئله ظهور هستیم و قطعاً ظهور هم نزدیک است و باید فرصت‌ها را در نظام جمهوری اسلامی مغتنم بشماریم.

خلقی پور در ادامه اظهارات خود گفت: جبهه نیروهای انقلاب در کشور بعد از سال ۹۲ حرکتی بسیار خوب بود و در سال ۹۶ در عین حالی که با دولت مستقر رقابت می‌کرد توانست برای اولین بار در تاریخ کشور ۱۶.۵ میلیون رای به دست آورد و امیدواریم که این مسیر در کشور همچنان با برنامه و به دور از حواشی حرکت خود را ادامه دهد.

این فعال سیاسی افزود: حواسمان باشد که اگر دچار افراط و تفریط شویم ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه در استان نسبت به مشارکت مورد نظر مقام معظم رهبری دغدغه‌ای نداریم گفت: در حال حاضر استراتژی رسمی دشمنان بحث مشارکت است و لذا مهم‌ترین بخش از حرکت سیاسی در انتخابات همان مشارکت حداکثری است.

این فعال سیاسی با بیان این که همه در برابر مشارکت مردم مسئول هستیم یادآور شد: عملکرد بد همه و شاید عملکرد بد ما نیروهای انقلاب هم بوده که باعث شده انگیزه کمتری برای مشارکت وجود داشته باشد.

وی به دو باور اشتباه در انتخابات اشاره کرد و گفت: در بعضی نقاط کشور مشتبه شده که هر کسی در لیست قرار گیرد رای می‌آورد و یا اینکه بعضی‌ها می‌گویند هر که را خواستند به مجلس می‌برند که این یکی تفکر خطرناکی است.

خلقی‌پور با ابراز نگرانی از اینکه برخی خودزنی‌ها نیز در جریان انقلاب وجود دارد گفت: از خیلی وقت پیش دچار چنین آسیبی شده‌ایم و این آسیب حرکت را کند می‌کند.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: از کسانی که در چند سال گذشته در خدمت آنها در شورای ائتلاف بوده‌ایم قدردانی می‌کنیم در مقطعی که رقابت جدی وجود داشت ۱۰ هزار نفر نیرو در سامانه ثبت نام کردند که در کشور اول شدیم هر چند که فرایند ثبت نام هم برای خود داستانی داشت.

خلقی‌پور در پایان اظهارات خود از زحمات و تلاش‌های ستار هدایت‌خواه رئیس سابق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قدردانی کرد و گفت: او در رأس این مجموعه نیرویی شاخص و فراملی بود که اقبال زیادی نسبت به ایشان بود و از همین جا از زحمات وی قدردانی می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول