اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جاجرم نخستین شهرستان خراسان‌شمالی با پوشش ۱۰۰ درصدی ارتباطات روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی گفت: با راه‌اندازی سایت روستاهای عمارت و ناویار، ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

جاجرم نخستین شهرستان خراسان‌شمالی با پوشش ۱۰۰ درصدی ارتباطات روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری شهرستان جاجرم که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آنتن‌دهی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در راستای بهره‌مندی روستاییان از ارتباطات پایدار، باکیفیت و پُرسرعت، سایت فول تکنولوژی تلفن همراه جهت اتصال روستاهای عمارت و ناویار به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با جمعیت ۳۱۹ نفری در قالب ۱۱۱ خانوار نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: با راه‌اندازی این سایت ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جاجرم تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت پُرسرعت قرار گرفتند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی افزود: تاکنون نزدیک به ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان‌شمالی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پُرسرعت و پایدار متصل شده‌اند و حدود ۴ درصد روستاهای باقی‌مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول