اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خانوارهای گیلانی واجدشرایط دریافت زمین رایگان مشخص شدند

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ثبت‌نام یک‌هزار و ۷۰۰ سرپرست خانوار در گیلان برای دریافت زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت در گیلان گفت: از این تعداد، ۷۰۰ خانوار واجد شرایط شناخته شدن که کارهای پایانی دریافت زمین این افراد در حال انجام است.

خانوارهای گیلانی واجدشرایط دریافت زمین رایگان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به ثبت‌نام یک‌هزار و ۷۰۰ سرپرست خانوار در گیلان برای دریافت زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت در گیلان اظهار کرد:   از این تعداد، ۷۰۰ خانوار واجد شرایط شناخته شدند که کارهای پایانی دریافت زمین این افراد در حال انجام است. 

وی یکی از شروط دریافت رایگان زمین در طرح جوانی جمعیت را داشتن سه فرزند و یا بیشتر دانست و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، ۱۱۵ قطعه زمین رایگان به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ خانوار واجد شرایط در شهرهای کیاشهر در شهرستان آستانه‌اشرفیه، تولم شهر در صومعه‌سرا، فومن و شفت واگذار شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تاکید بر تلاش برای تامین زمین و تخصیص به بقیه متقاضیان واجد شرایط در استان بیان کرد:  آماده‌سازی زمین برای کشت و تصمیم برای ساخت یا فروش آن بر عهده خود خانوار است. 

فلاحتگر با بیان اینکه بر اساس دستور العمل موجود طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اگر قیمت کارشناسی شده قطعه زمین واگذار شده بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال باشد، این زمین باید به ۲ خانوار تخصیص می‌یابد، افزود: زمین‌های واگذار شده گیلان به دلیل بالا بودن ارزش ریالی ملک، مشمول این قانون می‌شوند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول