اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش پروازهای هفتگی مسیر رفت و برگشت گچساران-تهران خبر داد.

افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه گچساران

غلامرضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: دومین پرواز هفتگی گچساران- تهران با هواپیمای CRJ200 متعلق به شرکت هواپیمایی پارس‌ایر، با ظرفیت 47 مسافر از هفته آینده برقرار است. 

وی بیان کرد: طبق برنامه هفتگی، این هواپیما در روزهای سه شنبه حوالی ساعت 10 و 30 دقیقه از تهران پرواز کرده و حوالی ساعت 11 و 50 دقیقه در فرودگاه گچساران می نشیند و پس از 25 دقیقه توقف، در ساعت 12 و 15 دقیقه دوباره این فرودگاه را به مقصد تهران ترک می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد:همشهریان گچسارانی می توانند جهت رزرو بلیط کلاس اکونومی این هواپیمای چارتر، از طریق سایت https://charter724.agency اقدام کنند.

کمالی عنوان کرد: هواپیما CRJ200 یکی از ایمن ترین هواپیماهای حال حاضر دنیاست که موتور آن جنرال الکتریک است که در سال 2018 وارد ایران شده است.

وی گفت: این هواپیما مسیر تهران-گچساران را به مدت یک ساعت و 20 دقیقه طی می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد:با پیگیری های صورت گرفته در روزهای آینده پرواز جدید دیگری در روزهای چهارشنبه  اضافه خواهد شد و این خدمتی دیگر از نفت به مردم منطقه است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول