اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیات پخش 3 ویژه برنامه تلویزیونی در روز میلاد امام علی (ع)

همزمان با فرارسیدن ولادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) و روز پدر، ویژه برنامه‌های مختلفی از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

جزئیات پخش 3 ویژه برنامه تلویزیونی در روز میلاد امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، همزمان با فرارسیدن ولادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) و روز پدر ویژه برنامه‌های مختلفی از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

جزئیات ویژه برنامه‌های تلویزیونی ولادت امام علی (ع) به شرح زیر است:

دورهمی صمیمانه در نَقل و نُقل

برنامه «نَقل و نُقل» به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر، پنجشنبه 5 بهمن روانه آنتن می‌شود. در این برنامه که یک دورهمی صمیمانه به مناسبت سالروز میلاد امام عدالت و مهربانی امیرالمومنین امام علی(ع) و روز پدر است، حامد عسکری به همراه پدرش میزبان میهمانانی ویژه خواهد بود؛ و با گفت‌وگوهایی جذاب و صمیمانه‌ مخاطب را با خود همراه می‌کند.

برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین است که جدیدترین قسمت آن در روز میلاد امام علی(ع)، پنجشنبه 5 بهمن حوالی ساعت 23:15 روانه آنتن خواهد شد. 

ارتباط مستقیم سدره از کربلای معلی

سدره به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و مقام والای پدر پنج شنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از کربلایی معلی بصورت زنده و مستقیم روی آنتن شبکه تهران می‌رود. 

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و اجرای مهیار عبدالهی به مدت ۲ شب (۱۳ و ۱۴ رجب) از بارگاه ملکوتی و مطهر امام حسین (ع) تماشایی می‌شود. در این برنامه گفتگوهایی مرتبط با ولادت امام علی (ع) و روز پدر با حجت الاسلام طباطبایی خواهد داشت. 

حاج احمد نیکبختیان و حاج فریدون کریم پور مداحان اهل بیت (ع) با نوای گرم و شنیدنی خود زینت بخش محفل سدره می‌شوند. این برنامه همچنین با میزبانی از خادمان حرم مطهر حضرت علی (ع)، پخش آیتم‌هایی تماشایی و همچنین ارتباط زنده با بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان حال و هوای نجف اشرف را در مقابل دیده گان مخاطبان قرار می‌دهد. سدره عنوان ویژه برنامه ای از گروه معارف شبکه تهران سیماست که در مناسبت ها و اعیاد مذهبی روی آنتن می‌رود.

گرامیداشت مقام پدر در برنامه «بیا وسط»

ویژه برنامه «بیا وسط» به مناسبت ولادت امام علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر با آیتم‌هایی ویژه پنجشنبه 5 بهمن روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«بیا وسط» که با محوریت واسطه‌گری برای ازدواج پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود، ویژه برنامه‌ای به مناسبت میلاد امام علی(ع) تدارک دیده است که پنجشنبه 5 بهمن حوالی ساعت 19 به صورت زنده پخش خواهد شد.

این برنامه با آیتم‌هایی متنوع از جمله برگزاری زنده مراسم عقد دو جوان توسط حجت الاسلام محمد حسن روحانی (سردبیر برنامه)، رونمایی از ترانه برنامه به نام «بیا وسط» با اجرای حسین حقیقی و حضور میهمانانی ویژه مخاطب را با خود همراه می‌کند. 

«بیا وسط» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی کاری از گروه خانواده شبکه دو است که در قالبی جدید و جذاب از پنجشنبه 21 دی در جدول پخش شبکه دو سیما قرار گرفته است. این برنامه به صورت روتین پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه دو پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول