اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری همایش پدران آسمانی در گلوگاه با تاکید بر حضور هوشمندانه در انتخابات

همزمان با سالروز ولادت مولی الموحدین امام علی(ع) با حضور امام‌جمعه گلوگاه، مهدی داودی فرماندار گلوگاه، معاون‌ تعاون بنیاد شهید مازندران و جمعی از خانواده‌های شهدا، همایش پدران آسمانی در گلوگاه برگزار شد و ولایتمداری و حضور در انتخابات از تاکیدات این‌مراسم بود.

برگزاری همایش پدران آسمانی در گلوگاه با تاکید بر حضور هوشمندانه در انتخابات

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، حجت‌الاسلام جلیل دماوندی امام جمعه گلوگاه صبح امروز در همایش پدران آسمانی گلوگاه در کانون فرهنگی تربیتی شهید کلبادی نژاد در سخنانی با  تبریک ایام و تولد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: همه تلاش ما باید در مسیر امام علی(ع) بودن است.

وی افزود: با علی بودن و  ماندن مساله مهم است که امیدواریم همه‌ما با شهدا محشور شویم.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: شهدای ما انتظار دارند که راه امامت و ولایت را ادامه دهیم و در ادامه راه شهدا باید ولایتمدار باشیم.

حسن باخرد از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و از روایان شهدا و دفاع مقدس

*نسل جدید نیازمند الگوسازی از شهداست

حسن باخرد از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و از روایان شهدا و دفاع مقدس هم در این‌مراسم با اشاره به فرمایشات امام که فرمودند: "امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" اظهار کرد: شهدای ما آدم ها و انسانهای معمولی و عادی بودندو عادی و خاکی بودند و نسل جدید و نسل نو می‌تواند به راحتی با این شهدا ارتباط برقرار کند و این شهید عادی و معمولی و خاکی الگویش شود.

وی افزود: شهدا مرحله به مرحله تا خدا رفتند و ستاره شدند و شهیدان همت و زین‌الدین ، حسن باقری، احمد کاظمی، صیادشیرازی و.. در جنگ بودند و  از استثنائات جنگ هستند.

این راوی  شهدا و دفاع مقدس یادآور شد: شهدا زندگی را دوست داشتند و باباهای آسمانی زندگی را دوست داشتند و امشب در شب میلاد حضرت بابا گرد هم آمدیم تا از شهدا برای جوانان الگوسازی کنیم.

باخرد با بیان اینکه ما نیازمند فرهنگ شهدایی هستیم، خاطرنشان کرد: باید از زندگی و محبت و خدامحوری و عشق و علاقه به خانواده  شهدا و... الگو بگیریم.

وی افزود: باید پای مادران را بوسید که دشمن نمی خواهد این اتفاق بیفتد.

باخرد گفت: باید بعد از شهدا کار زینبی کنیم  که همان ولایتمداری است و شهدا خواستند که حرف امام برزمین‌نماند و ۳۵۰ شهید گلوگاه جان دادند تا با احترام بمانید.

این راوی شهدا و دفاع مقدس اظهار کرد:  دشمن می خواهد پای انتخابات نیاییم به شهدا قسم تان می دهم که با همه کم و کاستی ها پای انقلاب باشید و بدانید این آخرین ‌گردنه است و قرار است پرچم به دست رهبری به امام زمان (عج) برسد تا امام عصر با لشکری از شهدا از راه برسد.

باخرد گفت: کار زینبی برای شهدا ولایتمداری، احترام به پدر و مادر و خدمت به خلق است.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول