اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی

بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به 3.8 میلیارد دلار رسیده و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان سرد را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند.

قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی

گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس تحقیقات جدید سیتیزن ادوایس، از ماه نوامبر برق بیش از 1.4 میلیون خانوار انگلیسی به دلیل اینکه قبض برق‌شان را پرداخت نکرده‌اند، قطع شده و در خاموشی به سر می‌برند.

کل بدهی انرژی این کشور به 2.9 میلیارد پوند رسیده و روز به روز در حال افزایش است و این مسئله میلیون‌ها مصرف‌کننده را در شرایط سخت قرار داده است. پیش‌بینی می‌شود که تعداد خانوارهایی که برق ندارند به دو میلیون خانوار برسد. این رقم معادل کل صادرات اسلحه توسط انگلیس به 35 کشور در سال 2017 است.

موسسه تحقیقاتی سیتیزن ادوایس هشدار داده که «ما از این به بعد سالانه بحران در زمستان را خواهیم داشت مگر اینکه اقدام جدی برای مقابله انجام شود».

به گزارش راشاتودی، سال گذشته هم سه میلیون نفر با چالشی که در پرداخت صورتحساب های خود داشتند شبهای تاریک و سرد را تجربه کردند، هزینه صورتحساب انرژی در این کشور روبه افزایش است و بر اساس یک تحقیق میانگین بدهی انرژی خانوارها از 1579 دلار در سال گذشته  به 1835 پوند تا پایان سال 2023 رسیده است.

هزینه قبض برق در انگلیس نسبت به سال 2021 به میزان 40 درصد افزایش یافته است.

 در حال حاضر 5 میلیون خانوار انگلیسی برای پایین آوردن هزینه انرژی  سیستم های گرمایشی خود را خاموش می کنند و یا برای اینکه مجبور نشوند از اجاق‌های خوراک‌پزی استفاده کنند، برخی وعده‌های غذایی را نمی‌خورند.

سیتزن ادوایس نوشته است، از این ماه هزینه انرژی 5 درصد بیشتر می‌شود و سرمای هوا به اوج خواهد رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول