اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

معاون دانشگاه علم و صنعت: در برنامه‌های انتخاباتی جز تعهد به نظام هیچ خط قرمزی نداریم

معاون فرهنگی دانشگاه علم و صنعت گفت: در برنامه‌های انتخاباتی جز تعهد به نظام و فعالیت در چارچوب آزادی بیان بدون توهین به نظرات یکدیگر هیچ خط قرمزی نداریم و از حضور مسؤولان در دانشگاه استقبال می‌کنیم.

معاون دانشگاه علم و صنعت: در برنامه‌های  انتخاباتی جز تعهد به نظام هیچ خط قرمزی نداریم

علیرضا معینی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با توجه به اهمیت موضوع انتخابات، گفت: برنامه‌هایی از دهه فجر به بعد در دانشگاه برگزار خواهیم کرد تا به شیوه‌های مختلفی اعم از مناظره، کرسی‌های آزاداندیشی، بحث آزاد پیرامون انتخابات بحث شود. همانطور که مقام مظعم رهبری فرمودند: «برای رفع مشکلات راهی به جز شرکت در انتخابات نداریم.»

وی افزود: اگر انتخابات نباشد، باید چه جایگزینی برای آن داشته باشیم، آیا بی‌قانونی، آنارشیست یا دیکتاتوری شکل بگیرد؟ باید دقت کنیم برای انتخابات بهترین افراد را بفرستیم؛ اگر انسان‌های عالم، باتجربه و قدر در طراحی قانون درست به مجلس بفرستیم، ان‌شاءالله وضعیت جامعه بهتر می‌شود. 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت تأکید کرد: هر فرد یا گروهی از تشکل‌های دانشجویی برای مناظره، تریبون آزاد و غیره درخواستی داشته باشند، ما آماده هستیم و بلافاصله مجوز را صادر خواهیم کرد، اما در برخی مواقع ما در بحث مناظره با مشکلی مواجه می‌شویم و آن این است که یک طرف حاضر نیست به مناظره با طرف دوم بپردازد، ما درخواست می‌کنیم دیدگاه‌های مخالف در مقابل هم حضور داشته باشند و نظرات خود را ارائه دهند.

وی یادآور شد: تقاضا برای حضور در برنامه مناظره انتخاباتی کم است، گاهی اوقات مشکل داریم وقتی تقاضا هست طرف مقابل حاضر به مناظره با فرد مورد نظر نیست و می‌گویند اگر فلان فرد در مناظره حضور پیدا کنند بنده حاضر نمی‌شوم. 

معینی گفت: وقت گرفتن از مسؤولان برای حضور در برنامه‌های انتخاباتی خیلی سخت است. ما می‌خواهیم افراد شناخته شده چه موافق چه مخالف به دانشگاه بیایند و صحبت کنند. 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: ما در برنامه‌های انتخاباتی جز تعهد به نظام و فعالیت در چارچوب آزادی بیان بدون توهین به نظرات یکدیگر هیچ خط قرمزی نداریم و از حضور مسؤولان در دانشگاه استقبال می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول