اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امیر حیدری: هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخ دندان‌شکن ارتش همراه خواهد بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی برخوردار است و پاسخی دندان شکن به تهدیدهای دشمنان خواهد داد.

امیر حیدری: هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخ دندان‌شکن ارتش همراه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های نزاجا منطقه خوزستان اظهار کرد: ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی برخوردار است و هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخی دندان شکن همراه خواهد بود.

وی افزود: فرماندهان در یگان‌ها باید در نقش‌های رهبری، پدری و فرماندهی ظاهر شوند، اخلاق و رفتار پدرانه باید در تمامی یگان ها نهادینه شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و توان رزمی قرار دارد، گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در نقاط مختلف کشور به‌ویژه در مناطق مرزی با جدیدترین تجهیزات و تسلیحات به دفاع از کشور مشغول هستند، چنانچه دشمنان مرتکب خطا شوند ، پاسخی دندان‌شکن را از سوی نیروی زمینی ارتش دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: برابر منویات فرماندهی معظم کل قوا، "اشراف اطلاعاتی" بسیار مهم است، اگر ارتش و نیروی زمینی در مناطق مرزی حضور دارند به منزله تهدیدات دشمن نیست، قطعا حضور ما به منظور اشراف اطلاعاتی است.

حیدری به تشریح ابعاد سیاسی منطقه پرداخت و افزود: استکبار جهانی بر نمی‌تابد که یک قدرتی به نام اسلام و جمهوری اسلامی، گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کند، نظام سلطه در حال عقب‌نشینی است و این سراشیبی نظام سلطه از آثار و برکات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: دشمن تمام توان خود را پای کار آورد تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را همانند برخی از کشورهای منطقه تحت سیطره خود درآورد اما دیدند این اتفاق اصلا امکان پذیر نیست، به همین منظور به جنگ ترکیبی روی آورد تا بتواند خانواده و به خصوص جوانان ما را از ما بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از راهکارهای مهم در ناامید سازی دشمنان را شرکت در انتخابات پیش رو خواند و خاطر نشان کرد: بسیج همگانی و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را در جنگ ترکیبی شکست خواهد داد.

وی در پایان گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش همیشه در تمامی صحنه‌ها پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و در این حماسه سیاسی بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول