اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد

در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف، جلسه ۵ ساعته کمیته تعیین فرآیند انتخاباتی لیست تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ریاست حدادعادل برگزار شد.

سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف، جلسه ۵ ساعته کمیته تعیین فرآیند انتخاباتی لیست تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ریاست  حدادعادل برگزار شد.

این نشست با حضور مهدی چمران، پرویز سروری، امیر ابراهیم رسولی، مهدی محمدی، مهدی اقراریان، عبدالحسین روح‌الامینی، رضا داوری، سیدعلی ریاض، حجت‌الاسلام آقامیری، فاطمه قاسم‌پور و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف برگزار شد.

در این نشست در خصوص فرآیند مراحل رسیدن به فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و متن کلی طرح تدوین شد تا برای تصویب در اختیار شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گیرد.

پیش از این اعلام شده بود که در فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بیش از دو هزار نفر از استان تهران برای حضور در فهرست نهایی این تشکل سیاسی اعلام آمادگی کرده بودند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در هفته گذشته از فرآیند استانی تعیین نامزدهای شورای ائتلاف رونمایی کرده بود که براساس این فرآیند در 4 مرحله افرادی که به سایت شورای ائتلاف مراجعه کرده بودند، مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفته و سپس در مجمع عمومی شهرستانی افرادی که بالاترین آرا را کسب کنند برای طی فرآیند به شورای ائتلاف استان معرفی می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول