اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیاده‌روی روز پدر در بوستان در روز زیبای زمستان

به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسولان از بخشداری بوستان به طرف کوه قرق در شهر بوستان برگزار شد.

پیاده‌روی روز پدر در بوستان در روز زیبای زمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسولان از بخشداری بوستان به طرف کوه قرق در شهر بوستان برگزار شد.

سعید صالحی بخشدار بوستان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع ) و روز پدر برگزاری چنین برنامه‌هایی را در توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط دربین جوانان و خانواده‌ها موثردانست و از همه شرکت کنندگان و مسوولان که در اجرای این همایش پیاده‌روی مشارکت فعال داشتند قدردانی کرد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: مهمترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم است که باعث تقویت نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

صالحی از آحاد مردم خواست همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خود بازهم حماسه آفرینی کنند و ایران عزیز را مثل گذشته سربلند کنند.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی باشت هم که در این همایش حضور داشت با عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اجرای این برنامه ها را موجب ایجاد نشاط و سلامتی فردی و اجتماعی دانست.

حجت‌الاسلام محمود اندیشه افزود: حضور قشرهای مختلف و خانواده ها در کنار هم و طی مسیر به صورت پیاده فرصتی است برای برقراری ارتباط اجتماعی و اطلاع از احوال همدیگر در فضا و موقعیت متفاوت که قطعا می تواند برای رشد اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط جامعه مفید واقع شود که از شهروندان شرکت کننده و همچنین مجموعه بخشداری بوستان، امام جماعت شهر بوستان، حوزه امام علی علیه السلام ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره ورزش و جوانان ، هلال احمر، نیروی انتظامی  به عنوان بانیان این همایش قدر دانی و تشکر داریم.

در پایان همایش به افراد حاضر در این مراسم با قید قرعه به تعداد ۵۵ نفر هدایایی داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول