اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شکست استکبار به دست مقاومت نزدیک است

امام جمعه بروجرد گفت: نشانه‌های شکست استکبار به دست جبهه مقاومت آشکار شده است.

شکست استکبار به دست مقاومت نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: نشانه‌های شکست استکبار جهانی به دست جبهه مقاومت آشکار شده است.

وی اظهار داشت: در غزه رزمندگان حماس بعد از گذشت چند ماه در حال شکست دادن اسراییل هستند، و صهیونیست‌ها در حال فرار از غزه هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نشانه‌های قوت جبهه مقاومت نمایان شده است، گفت: رزمندگان یمن در خلیج عدن ناوهای آمریکایی را مورد حمله قرار می‌دهند و پیروزی آنان نزدیک است.

حسینی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین برای همه کسانی که توانایی دارند یک امر ضروری است.

وی اظهار داشت: با جهاد تبیین دشمن را معرفی کنیم و مشکلات کشور را بیان و برای حل آنان راهکار مناسب ارائه دهیم.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف، گفت: دشمن تلاش دارد جوانان را از دین و ارزش‌ها جدا کند، اعتکاف نشان داد جوانان و نوجوانان علاقه ویژه‌ای به اسلام دارند، تلاش‌های دشمنان نتوانسته جوانان را از انقلاب و اسلام دور کند.

حسینی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) دارای علم لدنی بود، او عالمه‌ای بود که معلم نداشت و حقایق دین را خداوند به او داده بود.

وی بیان کرد: شخصیت‌های بزرگی امام حسین(ع) را درک نکردند ولی حضرت زینب(س) در رکاب امام ماند، حضرت زینب(س) در واقعه کربلا سنگ صبور داغ‌دیدگان بود و در محافل مختلف نقش خود را ایفا می‌کرد، در برابر دشمنان قوی و استوار و دشمنان را به درستی معرفی می‌کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: حضرت زینب(س) برای روشنگری مردم خطبه‌ها خواند که باعث شد واقعه کربلا با پیروزی امام حسین(ع) رقم زده شود، افشاگری حضرت زینب دشمنان را رسوا کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول