اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دیدار استاندار با نرگس خانم در شب ولادت امام علی(ع)

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در شب میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، در منزل شهید اسماعیل خانزاده حاضر شد و با خانواده و دختر گرانقدر این شهید مدافع حرم دیدار کرد

دیدار استاندار با نرگس خانم در شب ولادت امام علی(ع)

خبرگزاری فارس مازندران ـ مهرآسا جانعلی پور| برای روز پدر، مهمان مهمی داشت. برای مهمانش کیک خرید. هدیه هم گرفته بود، با سلیقه خودش.

 

مهمانش، سیدمحمود حسینی‌پور بود،  استاندار مازندران. تکه‌ای از کیک را برید و با تبریک روز پدر تقدیم کرد.

*ماجرای عشقی که زبانزد رسانه‌ها شد

  وقتی صحبت از عشق و دوست داشتن به میان می‌آید،  عشق‌های اسطوره‌ای مانند شیرین و فرهاد، خسرو و شیرین  ایرانی و امیر و گوهر ما مازندرانی‌ها در ذهن تداعی می‌شود. عشق همیشه مقدس بوده و ماندگار و یکی از ماناترین این عشق‌ها،  مهر پدر به فرزند است و برعکس. به ویژه اگر این عشق رنگ و بوی پدر و دختر به خود گیرد.  

 

اسماعیل خانزاده و دخترش نرگس، پدر و دختری که داستان عشق بازی شان زبانزد رسانه‌ها شد. دخترکی که در نخستین روز ماه مهر با روپوش مدرسه به دیدار پدر رفت تا با گرمای وجود و دستان کوچکش،سنگ سرد مزار  اسماعیل شهید را ذوب کند، شاید به خیال کودکانه‌اش بار دیگر طعم آغوشش را با عمق جانش بچشد و ثابت کند که حتی سردی سنگ مزار هم نمی‌تواند مانع از جاری شدن عشق مابین پدر و دختر شود.

 

*دلتنگی‌های دخترانه

چندسالی است که روز پدر برای نرگس خانم حال و هوای دیگری دارد. دلش‌تنگ می‌شود برای روزهایی که پدر را می‌بوسید و با دست های کوچک و کودکانه‌اش صورتش را نوازش می‌کرد.

برای روزهایی که روی دوش پدر می‌نشست و صدای قهقهه‌شان گوش فلک را کر می‌کرد. برای همه آن روزهایی که دست در دست هم کوچه پس کوچه‌های شهر را قدم می‌زدند و عاشقانه‌هایشان را در میان هیاهوی خیابان فریاد می‌کردند اما وقتی به شهادت پدر و هدفش فکر می‌کند، از ته دل به پدرش و اینکه دختر شهید است، افتخار می‌کند.

 

*دیدار استاندار با نرگس خانم در شب ولادت امام علی(ع)

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در شب میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، در منزل شهید اسماعیل خانزاده حاضر شد و با خانواده و دختر گرانقدر این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

 

به گزارش فارس،  اسماعیل خانزاده، پاسدار مدافع حرم بی بی زینب سلام الله علیها در ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۴توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید و از این شهید بزرگوار یک دختر به نام نرگس خانم به یادگار مانده است.

 

 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول