اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارش برف و باران در آسمان اصفهان ادامه دارد

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار از روز جمعه تا روز یکشنبه بر روی استان است.

بارش برف و باران در آسمان اصفهان ادامه دارد

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار از روز جمعه تا روز یکشنبه  بر روی استان است.

وی افزود: نحوه فعالیت این سامانه به صورت، ابرناکی، مه آلودگی و کاهش دید، بارش باران و در مناطق غربی، جنوبی و سردسیر بارش برف، گاهی وزش تندباد لحظه‌ای، احتمال کولاک برف موقتی  در ارتفاعات، یخبندان و لغزندگی معابر، برای روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

 

بارش برف در فریدون‌شهر

 

امینی بیان کرد: این سامانه در روز شنبه در مناطق غربی و جنوبی با بارش برف و مه آلودگی و کاهش دید و در برخی مناطق به صورت بارش پراکنده فعال خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۳ و کمینه فردا صبح صفر درجه و خوروبیابانک با ۱۵ درجه و میمه با منفی ۳ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.


بارش برف در فریدون‌شهر

 

وی اضافه کرد: هشدار سطح نارنجی برای مناطق غربی و جنوبی و هشدار سطح زرد برای کلیه مناطق استان صادر شده است.

امینی با اشاره به میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در استان بیان کرد: اسلام‌آباد موگویی با ۳.۲، دهاقان ۳.۸، زرین شهر ۱.۹، سمیرم ۱۹.۵، شهرضا ۳.۹، کبوترآباد ۲.۵، مبارکه ۲.۴، ورزنه ۴.۶، پادنا علیا ۱۵.۵ بیشترین میزان بارش ثبت شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول