اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مردم یمن: مبارزه با آمریکا و انگلیس ادامه دارد

هزاران نفر از مردم صنعا تظاهراتی تحت عنوان «یمن و فلسطین در یک سنگر قرار دارند»، شرکت کرده و تأکید کردند که حملات آمریکا و انگلیس باعث نخواهد شد از جنگ خود دست بردارد.

مردم یمن: مبارزه با آمریکا و انگلیس ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم صنعا پایتخت یمن امروز جمعه در حمایت از مردم غزه، به خیابانها آمدند و در راهپیمایی با عنوان «یمن و فلسطین در یک سنگر قرار دارند»، شرکت کردند.

خبرگزاری رسمی یمن گزارش داد، مردم صنعا، با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، آمادگی خود را برای مقابله با واشنگتن، لندن و تل‌آویو اعلام و تأکید کردند که تا پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف و فلسطین، به مبارزه ادامه خواهند داد.

مردم صنعا در بیانیه‌ای، با تأکید بر اینکه «آمریکا، مادر تروریسم است»، تصریح کردند: حملات آمریکا و انگلیس باعث نخواهد شد که ملت یمن از جنگ خود دست بردارد؛ زیرا کمک به ملت فلسطین را وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود می‌دانند.

 

 

تظاهرات کنندگان با اشاره به اینکه از ادامه جنگ در دریای سرخ حمایت می‌کنند تا اینکه حملات صهیونیستها متوقف شود، خاطر نشان کردند: «عدم اقدام رژیمهای عربی و اسلامی برای شکست محاصره نوار غزه، لکه ننگی بر پیشانی این رژیمهای مزدور است».

نیروهای مسلح یمن از چندی پیش، برای حمایت از ملت فلسطین، به هیچ کشتی اسرائیلی یا کشتیهایی که عازم فلسطین اشغالی هستند، اجازه عبور از دریای سرخ را نمی‌دهند و بارها این کشتیها را آماج حملات موشکی و پهپادی قرار داده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: تلاشهای آمریکا و بوقهای تبلیغاتی آن برای اینکه نشان دهند جنگ ملت یمن، هیچ ارتباطی به فلسطین ندارد، تلاشهای مذبوحانه‌ای است که نمی‌تواند واقعیت را پنهان کند. لذا هر حمله و تجاوزی که به یمن صورت گیرد، به خاطر موضع اصولی، انسانی و اخلاقی است که در حمایت از ملت فلسطین دارند».

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول