اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در آزادراه قزوین-کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره ای 15 دستگاه خودرو در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در آزادراه قزوین-کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در ساعت 05:10 صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی110، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین-کرج نرسیده به پل طالقان، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در لاین جنوبی آزاد راه یک دستگاه تریلی خودرو بر خالی با گاردریل و تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده و به سمت لاین شمالی رفته است که بلافاصله به منظور جلوگیری از تصادفات بیشتر با حضور گشت های پلیس و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این سانحه، 15 دستگاه خودرو با یکدیگر و نیوجرسی و گاردریل برخورد کردند که 7 نفر مصدوم شده اند.

سرهنگ ذاکری منش با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس عدم توانایی در کنترل خودرو از سوی راننده تریلی  ناشی از خستگی و لغزندگی جاده تشخیص داده شده، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول