اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک سنگین در ورودی تهران؛ ۲۲ استان برفی و بارانی هستند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

ترافیک سنگین در ورودی تهران؛ ۲۲ استان برفی و بارانی هستند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران– شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت نیز دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

وی تصریح کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و همچنین آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر داد و افزود: ترافیک در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به وضعیت جوی اشاره و بیان داشت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران جریان دارد.

وی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و یزد خبر داد و افزود: پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های زنجان ، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان و یزد در جریان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول