اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز پخش «قصه‌های دهکده» از امشب

سریال «قصه‌های دهکده» با ماجراهایی الهام بخش و طنز از زندگی دامپزشکی جوان از شنبه 7 بهمن حوالی ساعت 21:30 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

آغاز پخش «قصه‌های دهکده» از امشب

به گزارش خبرگزاری فارس، «قصه‌های دهکده» در ژانر درام، کمدی توسط اندی هی و برایان پرسیوال کارگردانی شده و بازیگرانی چون ساموئل وست، آنا مادلی، کالوم ودهوس، ریچل شونتون، نیکلاس رالف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال محصول سال 2020  انگلستان است که تاریخچه ای الهام بخش و طنز از زندگی دامپزشکی جوان در یورکشایر دیلز در دهه 30 میلادی را به تصویر می‌کشد؛ و براساس اتوبیوگرافی «جیمز هریوت» با عنوان «فقط اگر آن‌ها هم می‌توانستند صحبت کنند» ساخته شده است. نیرو محرکه‌ سریال نه از اتفاقات عجیب و غریب بلکه از مسائل پیش‌ پا افتاده و روزمره خانوادگی و کاری است که داستان هر قسمت سریال را پیش می‌برد.

شخصیت‌های داستان عبارتند از: جیمز هریوت (نیکلاس رالف) دامپزشکی تازه‌کار که قرار است زیر نظر زیگفرید فارنون (ساموئل وست)، دامپزشکی کهنه‌کار مشغول به کار شود؛ همینطور برادر زیگفرید، تریستان (کالوم وودهاوس) نیز در ادامه به این دو می‌پیوندد تا در امور دامپزشکی آنها را همراهی کند.

سریال «قصه‌های دهکده» از شنبه 7 بهمن، شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد. بازپخش این سریال روز بعد ساعات 00:45 بامداد و 16:15 است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول